Icono Aula virtual

Listaxe provisional de admitidos procedentes de centros non adscritos no curso 24_25

Todas as solicitudes de admisión, presentadas no prazo de admisión ordinario, da rapazada procedente de centros non adscritos, foron admitidas.

Está publicada a listaxe no taboleiro do interior do centro.

Guía materias optativas curso 24/25

Achegamos unha pequena guía para elexir a materias do curso que ven con argumentos.

Materias optativas entre as que escoller unha para cursar 3º da ESO

Cultura Clásica Cultura Financiera Educación Dixital Francés Oratoria

Materias optativas entre as que escoller  para cursar 4º da ESO

Materias vinculadas á escolla da opción en matemáticas (escóllense dúas)

Opción

Matematicas A

Dixitalización   FOPP  Tecnoloxía

Opción

Matemáticas B

Biloxía e

Xeoloxía

Economía e

Emprendemento

Física e

Latín

Outras materias optativas (escóllense dúas)

Cultura Clásica Expresión Artística Filosofía Francés

Intelixencia

Artificial

Música Oratoria

BECAS MEFP ENSINANZAS POSTOBRIGATORIAS

Ábrese o prazo para presentar a solicitude de becas do Ministerio de Educación, Formación  Profesional e Deportes  para ensinanzas postobrigatorias.

Máis información aquí

Prazo : do 19 de marzo ao 10 de maio ( 15:00)

7ª edición do concurso de robots da EOI de Vigo 2024

A rapazada do IES participou na 7ª edición do Concurso de Robots que se celebrou na facultade de Enxeñería industrial da Universidade de Vigo.

Ademáis de desfrutar dunha xornada enriquecedora e de relación con alumnado doutros centros, foron quen de ser merecedores do premio á orixinalidade.

Parabéns a todas/os os que participaron!!

Álbum: Curso 23_24 -> Concurso de Robots 2024

Repoboación de árbores 2024

O IES da Illa de Arousa, Nito Dios e o Concello da Illa de Arousa organizaron a plantación de árbores na Illa de Arousa co motivo da celebración do día da árbore.

Durante a tarde do xoves 21 de marzo, plantáronse na zona colindante ao campo da Bouza as árbores que se sementaron na horta do IES da Illa de Arousa.

Álbum: Curso 23_24 -> Repoboación de árbores 2024

Primeiros auxilios 2024

O xoves 21 de marzo, alumnado do ciclo superior de acondicionamento físico do CIPF de Fontecarmoa visitou o centro para impartir talleres de primeiros auxilios á rapazada do IES da Illa de Arousa.

Tendo en conta a importancia dos coñecementos básicos de primeiros auxilios en caso de emerxencias e que a rápida actuación pode salvar vidas, realizáronse técnicas de RCP básica, a maniobra de Heimlich e a posición lateral de seguridade entre outras.

Álbum: Curso 23_24 -> Primeiros auxilios 2024

Limpeza praias 2024

Como tódolos anos, o departamento de Bioloxía, coa rapazada de 1º ESO,  en colaboración co IGAFA e a asociación BATA organizou a limpeza das praias de Carreirón.

Preme sobre a imaxe para ver a galería.

Álbum: Curso 23_24 -> Limpeza carreirón 2024

AVALIACIÓN DIAGNÓSTICA 2º ESO

En cumprimento da nova lei educativa estatal, este curso está previsto en todas as comunidades autónomas a realización das probas da avaliación de diagnóstico para o alumnado de 4.º curso de educación primaria e 2.º curso de educación secundaria obrigatoria. No caso de Galicia, terán lugar os próximos días 10 e 11 de abril.
Pode atopar máis información no seguinte documento dirixido ás familias: información

Acreditación competencias dixitais alumnado

Publicouse a resolución do 28 de febreiro de 2024, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa ensinanzas de educación secundaria obrigatoria e bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia no curso 2023/24.

Máis información

O alumnado matriculado en 4º ESO pode realizar probas específicas para  acreditar as compentencias dixitais de nivel intermedio.

Solicitará a súa inscripción empregando o modelo, os menores de idade deben contar coa autorización das persoas proxenitoras ou das persoas titoras legais.

Data límite inscripción: 15 de marzo Actualizado!!

Entroido no instituto