ENTREGA BOLETÍNS NOTAS 1ª AVALIACIÓN

Debido ao empeoramento da situación pandémica, e co fin de minimizar riscos, o venres 3 de decembro cada titor/a entregará o boletín de notas aos seus titorandos/as ao longo da mañá.

Non haberá atención presencial aos pais/nais ou titores legais. Os alumnos/as deben traer o resgardo do boletín asinado o vindeiro xoves 9 de decembro.

MÁSCARAS

ORDE do 28 de outubro de 2021 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería, así como en centros privados concertados, no curso 2021/22 (código de procedemento ED330E).

REQUISITOS:

Presenta a solicitude?

Ter sido beneficiario de axuda para adquirir material escolar no curso 2021/22

NON

(Concédeselle           automaticamente)

Non ter sido beneficiario de  axuda para adquirir material escolar no curso 2021/22 e  ter unha renda percápita igual ou inferior a 6.000 € no exercicio fiscal 2019

SI

FORMA e PRAZO para presentar as solicitudes:

Unicamente PRESENCIAL no centro.

Modelo solicitude: modelo

Documentación:

• Copia do libro de familia
  • En caso de separación ou divorcio deberán achegar sentenza xudicial ou convenio regulador.
  • Outra documentación indicada na orde

Prazo: Ata o 26 de novembro de 2021

EXAMES SETEMBRO 2021

Datas e horas: enlace

COMEZO DO CURSO 2016/17

O xoves 15 de setembro, ás dez da mañá, será a presentación do curso escolar 2016/17. Xa funcionará o transporte escolar. A presentación rematará  ás 12:30.