Novo número de teléfono

Os números do instituto son:

FAX: 982 870058

Viaxe a Ferrol

O pasado mércores 19 de abril os cursos de 2º, 3º e 4º de ESO viaxaron a Ferrol para ver a obra de teatro "La Celestina" e visitar o barrio de Canido onde poideron disfrutar das "Meninas" pintadas nas fachadas das casas. Alí foron guiados polo artista que tivo a iniciativa, explicou que grazas a ela e a aportación de moitos pintores o barrio pasou de non ter servizos a ter un gran peso na cidade. Na actualidade hai máis de 5.000 habitantes en Canido.

Carreira "Quilómetros de solidariedade" e xogos populares

O último día antes das vacacións de Semana Santa fixéronse varias actividades deportivas:  a carreira "Quilómetros de solidariedade" coa que se recadaron  fondos a favor da ONG "Save the Children", xogos populares e a final de fútbol sala. Podedes ver un resumo dende aquí.

Visita ao Museo Regal-Xunqueira

O 24 de marzo os alumnos de 3º e 4º visitaron o Museo Regal-Xunqueira de Viveiro. Ademáis de percorrer o museo realizaron varias pezas de cerámica nun obradoiro impartido polo artista Otero Regal.

Festival Audiovisual da Mariña Imaxiña 2016

Parabéns para Pablo Goás Pardiñas de terceiro!

Gañou o primeiro premio de Fotografía do Festival Audiovisual da Mariña Imaxiña 2016 entregado o pasado 14 de marzo en Burela. Pablo presentara para o concurso unha imaxe con outra perspectiva da Torre de Pardo de Cela.

Lucía Carreiras de cuarto foi tamén unha d@s tres finalistas cunha orixinal imaxe do Sol.

Noraboa aos dous!

A Voz de Galicia

Concurso de redaccións

O venres 10 de marzo, na Facultade de Humanidades do Campus de Lugo, reuníronse alumnos de 2º da ESO de toda a provincia de Lugo. Do noso instituto foron dúas alumnas de 2º: Enma Ferrer e Bea Álvarez. Tratábase de realizar unha redacción en galego de catro páxinas. Os participantes recibiron como motivo inspirador unha antiga cámara fotográfica a través da cal podían ver diversas paisaxes. A proba durou dúas horas.

Os participantes recibiron como agasallo un bocadillo, a propia cámara que lles deron na proba e unha bebida. Os compañeiros de 2º da ESO de cada unha das clases participantes recibirán tamén como agasallo refrescos da fábrica Coca Cola.

Os gañadores deste certame pasarán á proba autonómica, da que sairán os participantes na proba nacional. A mesma proba que se fixo neste caso en galego vai facerse tamén nos vindeiros días en castelán.

Curtametraxe de alumnos do IES

O vindeiro 11 de marzo ás 20.00 h no salón de actos da Casa da Cultura de O Valadouro proxectarase a curtametraxe Andando en círculos? programada pola Concellería de Servizos Sociais e Educación do concello.

É un proxecto para o fomento de igualdade de oportunidades entre mulleres e homes e a súa estrea coincide na mesma semana da celebración do Día da Muller.

Os protagonistas non podían ser outros que rapazas e rapaces do noso centro: Marcos Bermúdez, Alexia Rojas, Yeray Ruíz, Chayma Sabry e Silvia Yáñez do primeiro curso e Pedro López e Clara Rodríguez de cuarto. Grazas a todos pola ilusión que mostráchedes en toda a gravación e por dar as vosas opinións sobre a igualdade.

Animamos a todos a acudir á estrea este sábado!

Xubilación de Susi

O pasado martes 21 de febreiro xubilouse a nosa querida compañeira Jesusa Paz Peña, máis conocida por Susi.

Ela foi profesora de Lingua Castelá e Inglés durante case 20 anos neste centro e todos lle debemos moito pola adicación e cariño que sempre mostrou hacia os seus alumnos e compañeiros.

Imos a botala moito de menos e queremos desexarlle moita felicidade e que disfrute do tempo libre.

Os alumnos de teatro de 1º e 2º de ESO axudados pola profesora Paz Quiroga fixeron un programa moi especial para ela: Que tempo tan feliz, Susi!

Esperamos que nos visites moito!

1º de ESO

2º de ESO