Horario de atención ao público

Durante o mes de xullo será de luns a venres de 10.00 a  13.00 h.

MATRÍCULA E RECOLLIDA DE LIBROS

O alumnado que aprobara todas as materias na avaliación ordinaria de xuño deberá facer a matrícula para o curso 2020/21 nas seguintes datas:

Xoves 2 de xullo

Venres 3 de xullo

Luns 6 de xullo

Martes 7 de xullo

Ese día da matrícula deberán entregar os libros do fondo.

O alumnado que este ano cursou  4º de ESO ten que entregar os libros o mércores 1 de xullo.

Os rapaces que suspenderan algunha materia matricularanse e devolverán os libros no mes de setembro; indicaremos as datas durante o verán.

ENTREGA DE BOLETÍN DE NOTAS

Os boletíns de notas do curso 2019/20 entregaranse o vindeiro xoves 25 de xuño, realizarase de forma escalonada, con distintas franxas horarias para a súa recollida.

Poden vir os alumnos ou os pais; é obrigatorio o uso de mascarilla dentro do centro.

O horario está reflectido na seguinte táboa:

HORA DE ENTREGA DE NOTAS

De 9.00 a 10.00 h

De 10.00 a 11.00 h

De 11.00 a 12.00 h

4º  ESO

De 12.00 a 13.00 h

Ese día poderase recoller en conserxería o impreso de matrícula para o curso 2020/21, pero esta realizarase no período do 1 ao 10 de xullo. Indicaremos proximamente cales serán os días por cursos.

Os libros do fondo deste ano recolleranse tamén a partir do 1 de xullo a aquel alumnado que aprobe todas as materias ou titule en 4º de ESO.

Homenaxe a Ricardo Carvalho Calero

Os alumnos de Teatro de 1º e 2º fixeron unha homenaxe a Ricardo Carvalho Calero, escritor ao que foron adicadas as Letras Galegas deste ano 2020, cun vídeo que podedes ver dende aquí.

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para material escolar

Dende mañá, 20 de maio, ábrese o prazo para solicitar fondo de libros e axuda para material escolar para o curso 2020/21, poderá facerse ata o 19 de xuño. Podedes consultar dende aquí a orde da convocatoria.

Por mor da situación sanitaria, entregaremos o impreso para a solicitude en distintos días, segundo os cursos:

CURSO ACTUAL  2019/20

Data recollida do impreso

Venres 22 de maio

Luns 25 de maio

Martes 26 de maio

6º Primaria

Mércores 27 de maio

O horario de atención ao público para trámites é de 10.00 a 12.00 h.

Concurso de fotografía de xogos tradicionais

O departamento de Educación Física celebrou o concurso de fotografía de xogos tradicionais galegos; a gañadora foi a presentada por Carla Fernández Pardo de 1º de ESO.

Parabéns para Carla e para todos os participantes!

Podedes ver a imaxe gañadora e un vídeo de todas as que concursaron.

Adaptacións das Programacións Didácticas dos Departamentos

Tras  o estado de alarma, as programacións didácticas tiveron que ser modificadas para esta 3ª avaliación, avaliación ordinaria e extraordinaria. Dende aquí podedes consultar cada unha das adaptacións por materias e cursos:

Bioloxía:1º ESO, 3º ESO, 4º ESO

Ed. Física: Todos os cursos

Ed. Plástica: 1º ESO, 3º ESO, 4º ESO

Física e Química: 2º ESO, 3º ESO, 4º ESO

Francés: 1º ESO, 2º ESO, 3º ESO. 4º ESO

Inglés: 1º ESO, 2º ESO, 3º ESO, 4º ESO

L. Castelá: 1º ESO, 2º ESO, 3º ESO, 4º ESO

L. Galega: 1º ESO, 2º ESO, 3º ESO, 4ºESO

Matemáticas: 1º ESO, 2º ESO, 3º ESO, 4º ESO

Música: Todos os cursosOb. Musical 1º

Relixión: 1º ESO, 2º ESO, 3º ESO, 4º ESO

Tecnoloxía: 2º ESO, 3º ESO, TIC 4º

Valores Éticos: 1º ESO, 2º ESO, 3º ESO, 4º ESO

Xeografía e Historia: 1º ESO, 2º ESO, 3º ESO, 4º ESO

Teatro 1º, Teatro 2ºXadrez 2º , Cultura Clásica 3º, Economía 4º, Latín 4º

VÍDEOS DAS OLIMPIADAS

Xa podedes disfrutar do vídeo das Olimpiadas da Mariña protagonizado polos alumnos e profesores do noso centro:

E tamén o dos mellores da Mariña:

Noraboa deportistas!

HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO

Durante estas semanas, a partir do 11 de maio, o noso centro estará aberto en horario de 10.00 a 12.00 h.

Educación e familia no confinamento

O departamento de orientación envíavos uns cantos consellos para este tempo de confinamento. Podedes acceder dende aquí.