Reunión FAMILIAS - TITORES

A reunión dos pais e nais cos titores de cada curso celebrarase o mércores 11 de outubro ás 19 horas.

Obras de teatro de 1º e 2º de ESO

O último día do curso 2016/17 o alumnado da materia de Teatro de 1º e 2º de ESO deleitounos coa interpretación das obras "Pilleite Carapuchiña" e  "A consulta da doutora". Podedes velas dende aquí:

REUNIÓN COAS FAMILIAS

O vindeiro martes 12 de setembro celebrarase unha reunión do equipo directivo e a orientadora coas familias, nela informaremos sobre o novo curso e atenderemos as dúbidas. O horario é o seguinte:

De 19 a 20 h - 1º e 2º de ESO

De 20 a 21 h - 3º e 4º de ESO

COMEZO DO CURSO 2017/18

As datas para facer a matrícula para o curso 2017/18 son:

- 6 de setembro de 10.30 a 13.30 h

- 7 de setembro de 9.30 a 13.30 h

A presentación cos titores será o venres 15 de setembro de 12.00 a 13.00 h (con autobús escolar). As clases comezarán o día 18 en horario normal.

Videoclips e parodias de anuncios

A finais deste curso graváronse varios vídeos na materia de Educación Plástica, Visual e Audiovisual: en cuarto cada alumna/o realizou un videoclip e en terceiro fixeron un vídeo con parodias de anuncios de publicidade. Podedes velos nos seguintes enlaces:

videoclips

anuncios

CALENDARIO DAS PROBAS DE SETEMBRO 2017

No enlace podedes acceder ao calendario das probas de setembro.

Programa Quérote+

O alumnado de 3º de ESO  elaborou este vídeo que lles serviu para explicar ao alumnado de 2º o que aprenderon durante a súa participación no Programa Quérote do Plan Proxecta: ver vídeo

Axuda para material escolar

Dende hoxe os rapaces e rapazas aos que se adxudicou a axuda para mercar material escolar poden recoller o vale na secretaría do noso centro.

Poderán facelo os matriculados en xuño. Aqueles/as  que deban presentarse ás probas de setembro recibiranno nese mes.

LISTADO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2017/18

No enlace podedes acceder aos diferentes libros de texto para o ano escolar 2017-2018:  libros

Matrícula para o curso 2017/18

As datas para a matrícula de aqueles/as que aprobaron no mes de xuño son as seguintes:

1º ESO - 26, 27 e 28 de xuño

Resto dos cursos - 29, 30 de xuño e 3 de xullo.

Podedes recoller o sobre de matrícula dende o luns 26 de xuño en secretaría de 9.30 a 13.30 h.