Videoclips e parodias de anuncios

A finais deste curso graváronse varios vídeos na materia de Educación Plástica, Visual e Audiovisual: en cuarto cada alumna/o realizou un videoclip e en terceiro fixeron un vídeo con parodias de anuncios de publicidade. Podedes velos nos seguintes enlaces:

videoclips

anuncios

CALENDARIO DAS PROBAS DE SETEMBRO 2017

No enlace podedes acceder ao calendario das probas de setembro.

Programa Quérote+

O alumnado de 3º de ESO  elaborou este vídeo que lles serviu para explicar ao alumnado de 2º o que aprenderon durante a súa participación no Programa Quérote do Plan Proxecta: ver vídeo

Axuda para material escolar

Dende hoxe os rapaces e rapazas aos que se adxudicou a axuda para mercar material escolar poden recoller o vale na secretaría do noso centro.

Poderán facelo os matriculados en xuño. Aqueles/as  que deban presentarse ás probas de setembro recibiranno nese mes.

LISTADO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2017/18

No enlace podedes acceder aos diferentes libros de texto para o ano escolar 2017-2018:  libros

Matrícula para o curso 2017/18

As datas para a matrícula de aqueles/as que aprobaron no mes de xuño son as seguintes:

1º ESO - 26, 27 e 28 de xuño

Resto dos cursos - 29, 30 de xuño e 3 de xullo.

Podedes recoller o sobre de matrícula dende o luns 26 de xuño en secretaría de 9.30 a 13.30 h.

Fin de curso

calendario de final de curso é o seguinte:

Remate das clases: venres 23 de xuño

Entrega de notas: luns 26 de xuño ás 12.00 h (non haberá transporte escolar)

Reclamacións: 27 e 28 de xuño

Tríptico sobre Carlos Casares

Os de cuarto, por grupos, elaboraron trípticos con información sobre Carlos Casares, autor homenaxeado este ano 2017 o Día das Letras Galegas.

O tríptico gañador, que figura nesta páxina, foi elaborado por Clara Rodríguez Rejes, María Rega Posada e Lucía Carreiras Martínez.

Certame literario das Letras Galegas

Un ano máis, o instituto convocou o certame literario das Letras Galegas (20ª edición este curso 2016-17) ó que os alumnos e alumnas poden concorrer con composicións poéticas ou narrativas.

Os gañadores da presente edición foron:

1º ESO: Silvia Yáñez Maseda

2º ESO: Nerea Yález Maseda

3º ESO: Pablo Goás Pardiñas

4º ESO: Laura Pumares Rejes

Proxecto "caixas"

Os alumnos e alumnas de primeiro de ESO participaron este martes 30 de maio no proxecto "caixas", unha iniciativa da semana das artes plásticas da Mariña, no que, axudados pola artista plástica Cris Basanta, realizaron esculturas cos materiais de reciclaxe que atoparon dentro das caixas.