AMPLIACIÓN DE ATRIBUCIÓNS DE PATRÓN/PATROA COSTEIRO/A POLIVALENTE.

Datas e cualificacións do cursos para AMPLIACIÓN DE ATRIBUCIÓNS de Patrón/Patroa Costeiro/a Polivalente 2023.

CURSO DE AMPLIACIÓN DE ATRIBUCIÓNS DE PATRÓN/PATROA COSTEIRO/A POLIVALENTE EN MODALIDADE PRESENCIAL
CURSO DATA DE MATRÍCULA DATA DE INICIO DATA DE FINALIZACIÓN HORARIO EXAME

1

INSTRUCIÓNS PARA O CURSO DE AMPLIACIÓN DE ATRIBUCIÓNS PARA PATRÓN/PATROA COSTEIRO/A POLIVALENTE

a)  O impreso de solicitude de matrícula está ao dispor na secretaría ou a través da información facilitada na web deste Centro. No impreso de matrícula figura a documentación que é necesario achegar.

b)  A realización do curso está supeditada a un número mínimo de 10 persoas matriculadas.

c)  O número máximo de alumnos/as será de 20.

d)  No caso de non acadar as prazas mínimas necesarias, farase unha reprogramación para subseguintes cursos.

e)  Respectando o rigoroso orde de entrada de solicitudes, durante o prazo de matrícula terán acceso e dereito a realizar o curso os primeiros 20 alumnos/as matriculados. Non obstante, admitiranse a maiores un máximo de cinco persoas pre-inscritas que quedarán en situación de reserva para cubrir aquelas baixas que se produzan.

f)  Cando algunha das persoas matriculadas nun curso non poda asistir, deberá comunicalo coa maior brevidade posible á secretaría deste centro, co fin de non prexudicar ás persoas que se atopan pre-inscritas en situación de reserva.

g)  Se por razóns xustificadas o horario do curso sofre algunha modificación, as persoas matriculadas serán avisadas con antelación

h)  As datas de comezo e finalización dos cursos, así como os horarios, poden estar suxeitos a modificacións que, no seu caso, serán debidamente comunicadas.

i)  O MODELO DE TAXAS DE MATRÍCULA REPARTIRASE NO CENTRO.