Prazos de matrícula do curso 2023/2024

Versión para impresoraVersión para impresora

• ESA Presencial:

• 1º cuadrimestre: Finalizado
    • Prazo extraordinario (só para alumnado matriculado para a proba libre de setembro): Finalizado
    • 2º cuadrimestre: Finalizado
    • O alumnado matriculado no 1º cuadrimestre, queda matriculado automaticamente no módulo seguinte para o 2º cuadrimestre nos ámbitos aprobados. Para os ámbitos non aprobados debe consultar as condicións nas que queda matriculado. Neste caso, ten a posibilidade de renunciar á avaliación extraordinaria e repetir o curso nos ámbitos non aprobados (non en todos os cursos, consulte na oficina ou ao equipo directivo).

ESA Semipresencial:

• 1º cuadrimestre:Finalizado
    • 2º cuadrimestre: do 1 de febreiro ao 26 de abril
    • O alumnado matriculado no 1º cuadrimestre, queda matriculado automaticamente no módulo seguinte para o 2º cuadrimestre nos ámbitos aprobados. Para os ámbitos non aprobados debe consultar as condicións nas que queda matriculado. Neste caso, ten a posibilidade de renunciar á avaliación extraordinaria e repetir o curso nos ámbitos non aprobados.

• EBI e Castelán e Galego para Inmigrantes:

• 1 setembro 2023 - abril 2024

• BAC:

• Finalizado
    • Prazo extraordinario (só para alumnado que titule na ESO na proba libre de setembro)Finalizado
    • Prazo extraordinario (só para alumnado que titule na ESO na convocatoria de febreiro):