Festa despedida da Pingüibiblio en Vilarromarís; curso 2023 - 2024

28/05/2024 17:00
28/05/2024 18:30
Europe/Madrid

Ola familias do CRA de Oroso!

Temos unha nova que non vos podedes perder!

O próximo 28 de maio, na Pingüibiblio en Vilarromarís, celebramos a despedida das actividades de bibliotecas feitas na sede e facémolo dunha maneira moi especial: cunha máxica sesión de contacontos ao aire libre!

Data: 28 de maio

Hora: de 17:00 a 18:30

Lugar: No campo da festa de Vilarromarís, sempre que o tempo o permita. Senón poidera ser alí avisaríase da nova ubicación.

Comprácenos anunciar que contaremos coa presenza dunha contacontos espectacular e marabillosa, mostraranos con paixón historias de aventuras e fantasía convértena nunha narradora única. Os seus contos están cheos de ilusión e encanto, e estamos seguras de que tanto nenas e nenos como as persoas adultas quedarán engaiolados pola súa arte.

Esta actividade non só é unha oportunidade única para gozar dun evento cultural enriquecedor en familia, senón tamén unha maneira perfecta de pechar o ano escolar cunha experiencia inesquecible. Queremos que todos e todas se sintan parte desta celebración, compartindo a maxia dos contos nunha contorna natural que potenciará aínda máis a beleza das narracións.

Por que non poden faltar?

Unha ocasión irrepetible: A nosa contacontos ten unha habilidade especial para transportarnos a mundos marabillosos. Perderse esta oportunidade sería como deixar pasar un tren cara a un mundo de fantasía.

Conectar coa natureza: Se o clima o permite, gozaremos dos contos ao aire libre. Unha experiencia que enriquecerá os sentidos e fomentará o amor pola contorna rural.

Despedida do ano escolar na Pingüibiblio da sede: Queremos que esta xornada sexa un bonito recordo de fin de curso, celebrando todo o aprendido e vivido durante o ano.

Fomento da lectura: Os contos non só entreteñen, senón que tamén inspiran á lectura e á aprendizaxe. Esta actividade é unha excelente maneira de motivar aos nosos pequenos e pequenas a seguir explorando o marabilloso mundo dos libros.

Non deixedes pasar esta oportunidade única de gozar en familia e comunidade dunha actividade que promete ser máxica e memorable. Estamos a desexar vervos por alí!

Non faltedes! A maxia dos contos espéranos.

Con agarimo,

O equipo do CRA de Oroso