Traballos realizados

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2018/19

CON FOTOS DAS DISTINTAS RECEITAS REALIZADAS NAS AULAS E DOS XANTERES E MERENDAS LEVADOS A CABO EN COMÚN, DESEÑOUSE NOVAMENTE UN CALENDARIO ESCOLAR DO VINDEIRO CURSO. ESTE CALENDARIO SERVIU DE AGASALLO DE FIN DE CURSO PARA TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA.

AS NOVAS DE PEPA 2017/18

LETRAS GALEGAS 2018: RIMAS SABOROSAS

ESTE ANO O DÍA DAS LETRAS GALEGAS ADICOUSE Á ESCRITORA Mª VICTORIA MORENO.

NAS ESCOLAS ESTIVEMOS A TRABALLAR CO SEU LIBRO"¿UN CACHIÑO DE BICA?". UN CONTO RIMADO QUE FALA SOBRE AS COUSAS FANTÁSTICAS QUE LLE SUCEDEN AO PROTAGONISTA DURANTE AS TRES COMIDAS PRINCIPAIS.

POR ISTO, A NOSA FORMA DE HOMENAXEAR A ESTA AUTORA FOI FACER RIMAS SOBRE O ALMORZO, O XANTAR E A CEA QUE SE RECOPILARON NUN  LIBRO QUE PASOU A FORMAR PARTE DA PEPATECA (A BIBLIOTECA DA NOSO CENTRO).

DÍA DE ROSALÍA 2018

PARA CONMEMORAR O DÍA DO NACEMENTO DE ROSALÍA DE CASTRO UNÍMONOS Á INICIATIVA #ABRIDEAFIESTRA. EN CADA UNHA DAS ESCOLAS ESCOLLERON UN DOS POEMAS DESTA AUTORA E PLASMÁRONO DUN XEITO QUE SE POIDESE PENDURAR NUNHA FIESTRA PARA DAR LUZ A ESTES VERSOS E FACELOS SOCIALMENTE VISIBLES.

SON TODOS UNS ARTISTAS!

UNHA RECEITA PARA A PAZ

ESTE ANO ESTAMOS A TRABALLAR A ALIMENTACIÓN E A COCIÑA, POR ISO DECIDIMOS INVENTAR EN CADA UNHA DAS ESCOLAS QUE COMPOÑEN O NOSO CENTRO, UNHA RECEITA PARA CONSEGUIR A PAZ NO MUNDO.

OS INGREDIENTES FORON VARIADOS: MILES DE BICOS, UNHAS CANTAS APERTAS, MOITO AMOR,... E CON TODO ISO BEN MESTURADO E COCIÑADO TENTAMOS CONSEGUIR A PAZ.

BO DÍA DA PAZ A TODOS E TODAS!

O AGASALLO DO AMIGO INVISIBLE

NO NADAL DO CURSO 2017/18 PROPÚXOSE UNHA ACTIVIDADE  PARA CONCIENCIAR AO ALUMNADO DA NECESIDADE DUN CONSUMO RESPONSABLE E PARA FACER QUE APRECIEN  QUE CALQUERA AGASALLO. QUE O QUE NÓS MESMOS FACEMOS TEN  TANTO VALOR  COMO O QUE COMPRAMOS NUNHA TENDA.

PROPÚXOSE A DECORACIÓN DUN PRATO DE CARTÓN PARA REGALARLLE A UN COMPAÑEIR@S DO CENTRO USANDO TODO TIPO DE TÉCNICAS E MATERIAIS: PINTURA, ROTULADORES, PEGATINAS, DEBUXOS, MENSAXES EN GALEGO,…DESPOIS O DÍA 21 DE DECEMBRO CADA NENO E NENA ESCOLLEU UN DESTES PRATOS E LEVOU PARA A CASA O AGASALLO DO SEU “AMIGO INVISIBLE “.

DEIXAMOS AQUÍ AS OBRAS DE ARTE DOS AMIGOS INVISIBLES

DÍA DE ROSALÍA

PARA CONMEMORAR O DÍA DE ROSALÍA ESTE ANO TRABALLAMOS CUN DOS SEUS POEMAS QUE SE TITULA "EU CANTAR CANTEI".

REPARTIMOS UN ANACO DO POEMA PARA CADA ESCOLA E DESPOIS CADA UN CONVERTEUSE EN ROSALÍA POR UNS MOMENTOS E PREPAROU UN DOS SEUS VERSOS.

CANDO REMATAMOS XUNTAMOS TODO E AQUÍ PODEDES VER O RESULTADO.

HISTORIAS DE MEDO

NO SAMAÍN FIXEMOS UNHA RECOPILACIÇON DE HISTORIAS E PERSONAXES QUE NOS DAN MEDO A NÓS E ÁS NOSAS FAMILIAS.

MOITAS GRAZAS A TODAS AS FAMILIAS POLA SÚA COLABORACIÓN!

DÍA DE ROSALÍA

O 24 DE FEBREIRO CONMEMÓRASE O NACEMENTO DE ROSALÍA DE CASTRO.

E ESTE ANO PARA HOMENAXEAR A ESTA ECRITORA FIXEMOS UNHA TARXETA CUN FRAGMENTO DUN DOS SEUS POEMAS, "ALBORADA", E ILUSTRÁMOLO.

DÍA DA PAZ

PARA CONMEMORAR ESTE DÍA DISTRIBUIMOS ENTRE AS ESCOLAS OS DISTINTOS SÍMBOLOS DA PAZ E ENCHÉMOLOS CON PALABRAS DA NOSA LÍNGUA QUE FAVORECEN A PAZ, O RESPECTO E A BOA RELACIÓN COS DEMÁIS.