contacontos

CONTICRA: ARTUR E CLEMENTINA

O 11 de decembro Mabel e Bea viñeron a Ledoño con dúas tartarugas moi chulas, Artur e Clementina. As profes contáronnos  a súa historia. Despois falamos da violencia de xénero.

Mirade que ben o pasamos!!

VISITOUNOS A DRAGONA RAMONA

O 2 de decembro veu a nosa escola a Dragona Ramona e contounos o conto de "Rosa Caramelo". Era un conto chulísimo que fala de elefantes. Gustounos moito!!!

Despois fixemos unha foto con Ramona.

O CONTICRA

O 11 de decembro Bea e Mabel viñeron contarnos un conto dunhas tartarugas "ARTUR E CLEMENTINA". Foi chulísimoooooo!!!

VISITOUNOS A DRAGONA RAMONA

O 2 de decembro a Dragona Ramona veu a nosa clase e contounos o conto ROSA CARAMELO. Gustounos moitiiisimo!!!

Ao final quitamos unha foto con Ramona.

A Dragona Ramona

O luns día 2, recibimos unha visita moi especial, veu a Dragona Ramona á escola. Contounos un conto que levaba por título "Rosa Caramelo".

Gustounos moito!

A Dragona Ramona

A  Dragona  Ramona, visitounos o venres día 16 na nosa escola. Contounos un conto tradicional turco  titulado " Míster Corvo". Gustounos moito  e  xa sabemos que si queremos volver a ver a Dragona noutro contacontos  temos que  visitalas  bibliotecas de Culleredo. Ata pronto!!

SESIÓN DE CONTACONTOS!

Hoxe tivemos sesión de contacontos, na nosa escola estase a levar un proxecto moi interesante, cada trimestre e en datas sinaladas temos a sorte de que nos visitan unhas mestras e nos contan contos!Sempre estamos moi atentos porque son contos moi divertidos o de hoxe era sobre o entroido, o seu título..."Los disfraces del Sol".

Xa estamos con ganas de que nos volvan a visitar!

Gracias Profes!