Benvida

BENVIDO/A Á PÁXINA WEB DO CPI "VIRXE DOS REMEDIOS" DE CASTRO CALDELAS

Na parte central atoparás as novas que se foron publicando na web ao longo das 8 semanas anteriores e nos bloques laterais poderás acceder a distinta información do centro segundo a súa temática.

Acreditación das competencias dixitais do alumnado

Está aberto o prazo ata o vindeiro día 11 de marzo para a solicitude de proba específica para acreditación de competencias dixitais do alumnado de 4º ESO. Podes consultar a resolución que regula este tema premendo aquí.

Prazo Admisión Alumnado

Apertura do prazo de presentación de solicitudes de admisión de alumnado no centro desde o día 1 ao 20 de marzo. Para a súa tramitación pulsar aquí ou consultar a seguinte ligazón:

Edixgal

EDIXGAL

Podes consultar información sobre o programa, datos de contacto para a consulta de dúbidas, comunicación de incidencias no equipamento do alumnado ou concertación dun seguro para a cobertura de riscos naquel premendo aquí

Aseguradora accidente Programa Deporte Escolar

Actuación ante un accidente deportivo no programa DEPORTE ESCOLAR.

Premer aquí para consultar información de interese ao respecto.

CAMBIO DO NÚMERO DE CONTACTO TELEFÓNICO CO CENTRO

Cambiouse o teléfono de contacto telefónico co centro. No sucesivo o número de contacto telefónico co centro pasará a ser: