CPI POETA UXÍO NOVONEYRA

Curso 2018-2019

MATRÍCULA CURSO 2019/2020

O prazo de solicitude de praza para o vindeiro curso é do 1-20 de marzo.

As solicitudes de matrícula pódense cubrir directamente na seguinte páxina web https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/ , imprimilas a continuación  e entregalas no centro escolar ou se dispoñen de certificado dixital ou chave 365 presentalo en Sede Electrónica.

Na secretaría do centro tamén  dispón de solicitudes para cubrir manualmente.

Unha vez admitidos no centro os prazos de formalización de matrícula son:

Prazo para Infantil e Primaria: do 20 ao 30 de xuño.

Prazo para ESO: 25 de xuño ao 10 de xullo.

No seguinte arquivo adxunto tedes toda a información máis detallada e a relación de documentación necesaria para a formalización da matrícula.

INFORMACIÓN MATRÍCULA

Solicitude en papel

CONVIVENCIA ESCOLAR

Co obxecto de facer un seguimento do clima escolar da nosa comunidade  e guiar as acccións de mellora que cumpran, o Consello para a Convivencia Escolar da Comunidade Autónoma de Galicia vai renovar a informacióna través dunha enquisa a todos os sectores da comunidade educativa.

Empregando o código que dende o cento se lles facilitou podese acceder a enquisa na seguinte ligazón:

Enquisa famillias convivencia

Libros de texto 2018/2019 LISTA DEFINITIVA DE FONDO SOLIDARIO

Publicamos listaxe definitiva do fondo solidario de libros de texto de primaria.

A publicación da listaxe definitiva do alumnado da ESO será o día 6 de setembro.

Recordamos non comprar ningún material nin libros ata setembro. A primeira semana informámosvos.

Libros de texto 2018/2019 LISTA PROVISIONAL DE FONDO SOLIDARIO

Publicamos a lista provisional de admitidos no Fondo Solidario de Libros de Texto.

Os vales de Infantil e Primaria poden recollerse ata o 13 de xullo ou en setembro.

Libros de texto 2018/2019

Adxuntamos a listaxe dos libros de texto para o curso 2018/2019. Recordamos non mercar os libros ata que saia a listaxe definitiva do fondo solidario de libros e material escolar.

Datas:

9 de xullo: publicación da listaxe provisional do fondo libros.

12 de xullo: publicación da listaxe definitivo do fondo libros.

Libros de texto 2018/2019

Adxuntamos a listaxe dos libros de texto para o curso 2018/2019. Recordamos non mercar os libros ata que saia a listaxe definitiva do fondo solidario de libros e material escolar.

Datas:

- 9 de xullo: publicación da listaxe provisional do fondo libros.

- 10 e 11 de xullo: periodo de reclamación da listaxe provisional do fondo libros.

- 12 de xullo: publicación da listaxe definitivo do fondo libros.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Abriuse o prazo para solicitar a participación no fondo solidario de libros de texto e convocatoria de axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

Prazo de devolución de libros: 22 de xuño de 2018(o alumnado da ESO con materias pendentes para setembro, poderá devolver os libros antes do 7 de setembro de 2018.

Remata o prazo para participar no fondo solidario: 22 de xuño de 2018

Pódese descargar os arquivos tanto da convocatoria como da solicitude nos arquivos adxuntos.

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2018/2019

As vacacións de Nadal comprenden o periodo dende o 21 de decembro ata o 7 de xaneiro, ambos incluidos.