CPI POETA UXÍO NOVONEYRA

Curso 2017-2018

AXUDAS CONCELLO

Informámos que o Concello acaba de publicar as  bases para a concesión de axudas a familias para a adquisición de libros de texto e material escolar de alumnas/os matriculadas/os en Educación Infantil no noso centro escolar.

Todos os trámites realízanse na Concello de Folgoso.

Podedes consultar a información no seguinte enlace: INFORMACIÓN AXUDAS INFANTIL

LISTAXES DEFINITIVAS ESO FONDO LIBROS

As listaxes definitivas da adxudicación do fondo de libros ao alumnado de ESO achégase no enlace:

LISTAXE_ESO_FONDO_LIBROS

Os libros comunicaráselles aos alumnos/as que libros deben mercar por quedar fora do préstamo e farase entrega do resto.

Menú setembro 2017

INICIO DE CURSO

DATA DE INICIO DE CURSO:

Primaria: 11 de setembro

Secundaria: 18 de setembro

Pasar a recoller os vales de material escolar e libros ao colexio.

A resolución definitiva do préstamo de libros para a ESO é publicada o día 15 de setembro.

O listado de material que precisa o alumnado de Infantil e Primaria está no documento "Material Infantil e Primaria".

É necesario cubrir o documento anexo para ser usuarios do comedor escolar. O prazo de entrega remata o día 22 de setembro.

Tamén están os listado de libros de texto por cursos.

LISTAXES DEFINITIVA ALUMNADO DE PRIMARIA DE ADMITIDOS/EXCLUÍDOS NO FONDO DE LIBROS CURSO 2017-2018

Non hai excluidos.

A listaxe definitiva de ESO será publicade o 15 se setembro.

Non comprar libros ata que o centro o comunique ás familias.

Os vales para material ou libros serán entregados en setembro.

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS/EXCLUÍDOS NO FONDO DE LIBROS CURSO 2017-2018

NON HAI SOLICITUDES EXCLUÍDAS EN FONDO DE LIBROS

As listaxes provisionais da Consellería de Educación da asignación de libros do fondo de préstamo para o vindeiro curso están nos enlaces que se indican máis abaixo.

As persoas interesadas poderán formular reclamacións no centro os días 11 e 12 de xullo.

As listaxes definitivas publicaranse:

Primaria-14 de xullo.

ESO- 15 de setembro

Na resolución definitiva detallarase  de que materias son os libros que se asignan a cada alumno/a.

Para os cursos de 1º e 2º de Primaria os vales de compra para os libros entregaranse na primeira semana de setembro.

PREGAMOS A TODAS AS FAMILIAS QUE NON COMPREN O MATERIAL ATA QUE O CENTRO ASÍ O COMUNIQUE.