CPI POETA UXÍO NOVONEYRA

Curso 2019-2020

Actividades do curso 2019-20

II Congreso Científico da Montaña

Este ano tiñamos previsto a realización do II Congreso Científico da Montaña a mediados de maio. Pero chegou o coronavirus e con el o confinamento. Críamos que sería imposible levalo á cabo, sen embargo, grazas ó traballo dos rapaces e rapazas e dalgúns profes, foi posible. Durante o confinamento, e a pesar das dificultades que conleva traballar a distancia, continuaron os traballos de investigación e nalgúns casos mesmo os reinventaron!

Así, chegou hoxe, o día do II Congreso Científico da Montaña. Xuntámonos por videochamada os coles do Courel e de Pedrafita e durante toda a mañá, fomos vendo os diferentes traballos feitos polo alumnado. Traballos sobre gandería, toponimia, sobre a avispilla, sobre a enerxía solar, etc.

Ademais, despois de cada traballo, os autores tiveron que respostar algunhas preguntas feitas polos compañeiros, profesores ou investigadores.

Deixámosvos as presentacións dos traballos e preguntas para todx os que non puidéstedes disfrutar do Congreso.

- Decoración Virtual do Congreso baseada nunha homenaxe ás mulleres na ciencia, realizado polos alumnx de Primaria de Pedrafita.

-Proxecto da Avispilla do Castiñeiro, realizado polo alumnado de 1º ESO de Pedrafita:

- Pregunta da investigadora Fina Lombardero:

- Traballo de Gandería no Courel, realizado por Candela, Daniel, Luis e Uxía de 2º ESO do Courel:

- Pregunta de Isa, profesora de Francés do Courel:

- Traballo sobre toponimia "O noso patrimonio" de 3º ESO de Pedrafita:

- Pregunta da profesora Chelo:

- Traballo sobre coronavirus "En tiempos de Pandemia" realizado por Gema de 3º ESO do Courel e polas alumnas Alexia e Jiulia da Escola Bertran de Sabadell:

- Pregunta de Ana, profesora de Lengua do Courel:

- Traballo de Paneis Solares realizado por alumnas de Primaria de Pedrafita:

- Pregunta realizada por Benjamín, profesor de E.Física de Pedrafita:

- Traballo de Ecosistemas Courelás, realizado por Pablo, Sabela e Zaira (1º ESO) do Courel:

- Pregunta realizada por Pilar, profesora de E. Infantil do Courel:

- Traballo sobre “Os Lumes” realizado por Xiana, de 4º ESO de Pedrafita:

- Pregunta realizada polo investigador Sergio Silva Bautista:

(...) Paso a facerche a miña pregunta, relacionada coas posibles solucións ó grave roblema de incendios que temos en Galicia, que ademais todo indica que co Cambio Climático pode ir a peor. Ante isto, cales das medidas de prevención de incendios que recolles na enquisa (educación, limpeza de montes, vixilancia, plans de xestión e denunciar) cres que pode ser máis axeitada para mellorar a situación? Ou deberiamos apostar por unha combinación de todas, como indican os resultados da túa enquisa?

E así foi o II Congreso Científico da Montaña. Esperamos que o próximo ano poida ser en directo!

Noraboa a todx polos traballos!

Club de Ciencias confinados!

Dende o Club de Ciencias, retamos ó noso alumnado de infantil e primaria a facer algúns experimentos durante o confinamento.

Esta é unha pequena mostra!

Publicación de alumnado admitido no Curso 2020/2021

No taboleiro do centro está a lista provisional de alumnado admitido no curso 2020/2021 (que é todo o alumnado que solicitou praza).

Para poder consultar esta información pódese:

- Dende a aplicación admisionalumnado da Consellería de Educación coa chave 365 ou con certificado dixital.

- No centro, no taboleiro de anuncios

Velaí vai o Papaventos

Os alumnos e alumnas de 4º e 5º de Primaria co profesor Ariel, póñenlle música á letra do conto "Velaí vai o papaventos" de Celia Díaz Núñez.

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2020/2021

PRAZO

Do 20 maio de 2020 ata 19 de xuño de 2020 incluído.

DESTINATARIOS

- Fondo Solidario de Libros de Texto: alumnado que no curso 2020/2021 vaia cursar 3º, 4º, 5º ou 6º de Educación Primaria, e 1º, 2º, 3º ou 4º de ESO

- Axudas para adquirir libros de texto:  alumnado que no curso 2020/2021 vaia cursar 1º ou 2º de Educación Primaria.

- Axudas para material escolar: alumnado de Educación Primaria ou ESO matriculados en 2020/2021

DOCUMENTACIÓN A ENTREGAR

- Solicitude (Anexo I)

- Anexo II (comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar)

- Copia do libro de familia ou documento equivalente onde figure o alumno e os demais membros computables da unidade familiar.

Solicitude por vía electrónica empregando a aplicación fondo libros https://www.edu.xunta.es/fondolibros (neste caso unha solicitude por alumno/a.)

Ou solicitude presencial (neste caso unha solicitude por familia) no centro docente ou outro rexistro.

LÉMBRAMOSVOS que o alumnado beneficiario de libros procedentes de fondo solidario do centro ou de axudas para adquirir libros de texto, deberá DEVOLVER OS LIBROS de texto como MÁXIMO o 7 de XULLO de 2020 (agás o alumnado de ESO con algunha materia pendente, neste caso o prazo será ata o 7 de setembro de 2020).

"Sabores da Lingua" - Letras Galegas - Ricardo Carvalho Calero

Compartimos con vós o noso tributo a Ricardo Carvalho Calero no día das letras galegas!

Programacións 3ª avaliación do curso 2019/2020

Están as programacións por cursos.

Tódolos días son bos para ler!

Algúns dos alumnos e alumnas de 5º de Primaria comparten algúns dos seus libros preferidos con vós.

Porque tódolos días son bos para ler!

Día do libro

Este ano celebramos o día do libro dende casa. Queremos compartir con vós algúns deses relatos que nos fan soñar.

Xa queda menos para vernos!