CPI POETA UXÍO NOVONEYRA

Curso 2019-2020

Actividades do curso 2019-20

Lecturas de Nadal

Xa temos tríptico de lecturas para este Nadal!

É unha guía de lecturas, adaptada a cada idade, pero todas sobre a montaña.

Non esquezades pasar pola biblioteca antes de Nadal para escoller unha lectura que vos acompañe nestas datas!

Boas festas!

!

Toponimízate!

Onte tivemos unha actividade para Primaria e Secundaria sobre os topónimos. Vicente comentounos o funcionamento da App que crearon e convidounos a participar nela engadindo o nome de lugares da nosa montaña.

Tamén nos explicou de onde proviñan os nomes das nosas parroquias e certas aldeas, ou o mal nomeados que están certos carteis de toda Galicia.

Non podemos esquecer a riqueza cultural que supón ter unha toponimia tan ampla, variada e antiga!

25 de novembro

O 25 de novembro é o Día Internacional para a eliminación da violencia de xénero. Este ano no cole realizamos a actividade das Mensaxes Curadoras, na que de xeito voluntario e anónimo fóronse introducindo nunha caixa diferentes mensaxes de apoio para as vítimas da violencia de xénero.

Concerto Didáctico

O pasado luns 18 tivemos unha experiencia moi enriquecedora, pois tivemos un concerto didáctico con Abraham Cupeiro. Traia unha morea de instrumentos de vento, de diferentes épocas históricas, polo que aprendemos moito sobre a historia da música.

Cabe destacar como moitos dos instrumentos realizounos el mesmo, e como outros chegaron dende lugares moi afastados. Ademais, amosounos o bo músico que é!

Obradoiro de Brindos

Ao espertar da Noite entre Libros fíxonos falta ese gran almorzo, pois demos a benvida no cole ao Magosto!

Así, o mércores 13 asamos castañas e comémolas con chourizo, pero tamén realizamos algunha que outra actividade, entre a que destacamos o Obradoiro de Brindos, xunto aos de Cervantes.

Noite entre Libros

O 12 de novembro, a maioría dos nosos nenos e nenas non foron ás súas casas logo de acabar as horas de cole. Pola contra, quedaron pra unha bonita xornada de convivencia no cole: A noite entre libros!

Primeiro merendaron e logo dividiuse o alumnado de Secundaria do de Primaria pra facer diferentes actividades. Temos que destacar como os de Primaria o pasaron xenial cos novos xogos que hai na Biblioteca e facendo un postre saudable e rico a partes iguais. Os da ESO ademais de profundizar no coñecemento das castañas gravaron unha curta de medo que subiremos proximamente!

Aínda que custou un chisco dar dormido, foi unha bonita experiencia, que rematou cun almorzo moi elaborado, de diferentes productos que nos encantou a todos e todas!

Coñecemos a Oliver Laxe e vimos O que arde!

O pasado xoves 17 de outubro, as nenas e nenos da ESO viaxamos a Lugo ao cine. Vimos a película O que arde de Oliver Laxe e puidemos falar con el. Comentounos a súa idea á hora de realizar o filme e respondeu a todas as preguntas que se lle formularon. Mesmo sacamos unha foto con el!

Foi bonito xuntarse os coles da montaña pra ver un filme que fala do noso rural!

Actividade de Ciencias Sociais

Este curso o alumnado de 1º da ESO informa ó profesorado...

MÓLLATE POLOS RÍOS

O día 27 de setembro participamos na limpeza simultánea de ríos que se fai en Galicia, promovida pola asociación ecoloxista ADEGA. Nesta actividade, voluntariado de toda Galicia limpa un río da súa contorna. Nós coma outros anos, limpamos o río que vén de Moreda. Sacamos uns 30 kg de lixo (case todo plásticos).

"MOITA XENTE PEQUENA, EN LUGARES PEQUENOS, FACENDO COUSAS PEQUENAS, PODE CAMBIAR O MUNDO." Eduardo Galeano