Galeano

Do Alto da Serra a Zafarina: Meis en microtopónimos

Alumnado de 5º de EP antes da entrevista co concelleiro de Patrimonio
Os topónimos son os nomes que lles damos aos lugares polos que pasamos: terreos, toxeiras, cons, regatos, ríos, outeiros, campos, brañas... Sempre expresan algo significativo do lugar: sobre a vexetación, sobre a persoa propietaria, sobre a orografía, sobre lendas asociadas... Toda unha enorme cantidade de valiosa información que nos permite aprender de nosoutros como pobo e como cultura mesma

O proxecto

O EDNL do CPI do Mosteiro-Meis, co apoio do Concello de Meis, acaba de involucrarse no proxecto Galicia Nomeada que promove a Real Academia Galega (RAG) en colaboración coa Xunta de Galicia, para recoller, organizar e poñer en valor os microtopónimos do noso concello.
Os nomes dos lugares para os galegos non son un territorio asunto de menor: Europa vivimos onde no maior concentración de topónimos existe por metro cadrado. Por iso, a Real Academia Galega propuxo que a nosa toponimia fose recoñecida como Patrimonio Inmaterial da Humanidade pola UNESCO.
Axudamos a conseguilo?

Como participar

Preme nesta ligazón e cubre o formulario coa información sobre o teu microtopónimo. Se tes dúbidas, podes consultar este videotitorial. Envía todos os microtopónimos que queiras!

Entrevista ao concelleiro de Patrimonio, José Ramón Vidal Juviño

Dentro das actividades deste proxecto, o alumnado de 6º de EP realizoulle unha entrevista ao concelleiro de Patrimonio, que podemos ver a continuación:

Esquema de actuación para prevención de contaxios

Prema na imaxe para máis información

Nova información sobre o seguro opcional para os ordenadores do alumnado

Durante este curso 2021-2022 a tramitación do seguro opcional non será xestionada polo Soporte Premium, senón pola empresa Plexus. Se desexan contratalo, poden facelo a través do teléfono  881 505 136 ou na páxina web de Plexus.

Ademais, nesa páxina poden atopar un manual sobre esta cuestión, que tamén lles achegamos como anexo a esta publicación.

Listaxes libros de texto e beneficiarios do fondo de libros

Publicada a listaxe de libros de texto para o curso 2022-23 e a listaxe dos beneficiarios do fondo de libros.

Prema para acceder a listaxe.

Horario da Secretaría

Importante: Horario de secretaría para atención ás familias de luns a venres de 09:30 até 14:00 horas

Libros de texto

Listaxe dos beneficiarios do fondo de libros para o curso 2022-23

Listaxe  3º Educación Primaria

Listaxe  4º Educación Primaria

• En 1º e 2º de EP a listaxe de libros publicarase no mes  de setembro. Aquelas familias que teñan dereito ao cheque de libros e/ou material poderán recollelo na secretaría do centro a partir desa data.
  • En 5º e 6º de EP non hai fondo de libros por formar parte do proxecto E-dixgal, o alumnado destes cursos será beneficiario dun ordenador portátil cos libros dixitais correspondentes.
  • En 1º,2º,3º  e 4º da ESO non hai fondo de libros por formar parte do proxecto E-dixgal, o alumnado destes cursos será beneficiario dun ordenador portátil cos libros dixitais correspondentes. Aquelas familias que teñan dereito ao cheque de  material poderán recollelo na secretaría do centro a partir do 8 de setembro.
  • Ante calquera dúbida contacten coa secretaría do centro para solicitar axuda ou información.

Relación dos libros de texto do curso 2022-23. Educación Secundaria.

Título, autor e  editorial

1º,2º,3º e 4º de ESO LIBRO DIXITAL (E-DIXGAL)

NON HAI QUE MERCAR LIBROS DE TEXTO

Relación dos libros de texto do curso 2022-23. Educación primaria.

Título Título , autor, editorial e ano de publicación

1º EP

PUBLICARASE NO MES DE SETEMBRO

2º EP

PUBLICARASE NO MES DE SETEMBRO

Ciencias da Natureza

Construíndo mundos. Santillana Obradoiro.

Ciencias Sociais

Construíndo mundos.  Santillana Obradoiro.

Lengua Castellana

Construyendo mundos. Mochila ligera.Santillana.

9788468072012

Catelán

Lingua Galega

Construíndo mundos. Santillana Obradoiro.

3º EP

Construyendo mundos. Mochila ligera.Santillana.

Castelán

3º EP

Kids Can! Pupil's Book 3. Macmillan Education.

Proyecto Saber Hacer-Santillana(Trimestral)

Castelán