Iniciar sesión: Acceso

European Quality Label

O Equipo de proxectos europeos do CPI ven de recibir o SELO DE CALIDADE EUROPEO polo seu proxecto "Europe is the Way".

O equipo da plataforma eTwinning enviounos esta fermosa mensaxe de noraboa:

Todos estamos moi satisfeitos por este recoñecemento internacional ao noso traballo e ao dos nosos alumnos da ESO.

Grazas a todos!!!

Renovación parcial do Consello Escolar

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

(Renovación Parcial  do Consello escolar)

A teor do disposto na  Resolución do 20 de setembro de 2021, da Secretaria Xeral de Educación e FP, pola que se establece o calendario para a celebración das eleccións de membros dos consellos escolares de centros sotidos con fondos públicos (DOG 29/09/2021) informáse de que se convocan eleccións ao Consello Escolar nos seguintes sectores:

-Representantes do profesorado

-Representantes do alumnado

-Representantes dos pais/nais/titores legais

* Publicación dos correspondentes censos electorais dos diferentes sectores.

Período de reclamación: do 8 ao 15 de novembro.

* Prazo de presentación de candidaturas : do 9 ao 16 de novembro.

SORTEO PÚBLICO PARA  A DESIGNACIÓN DE MEMBROS DA XUNTA ELECTORAL

DATA:Venres 29 de outubro de 2021

HORA: 11:30 h

LUGAR: Biblioteca do CPI Domingo Fontán

Portas, 25 de outubro de 2021

A dirección

Selo de Calidade eTwinning 2021

O Equipo de Proxectos Europeos do CPI Domingo Fontán recibiu o Selo de Calidade Nacional polo seu proxecto "EUROPE IS THE WAY" da ESO sobre o Camiño de Santiago. Noraboa a todos os participantes!

LINK ao TwinSpace

EUROPE IS THE WAY

PRODUTOS FINAIS

Φ LIBROS DIXITAIS:

-“Art in the Way” (recolle a investigación sobre cruceiros).

-“Medieval Codices” (recolle os obradoiros e investigacións sobre o Códice Calixtino).

-“Digital Herbarium” (mostra o traballado coas árbores senlleiras do Camiño: excursións, colleita de follas, obradoiro de estampación, herbario físico e dixital).

Φ TABOLEIROS COLABORATIVOS:

-“By the Way” (recolle as fotografías do Camiño)

Φ MAPA INTERACTIVO:

-“Rutas Xacobeas” (coas vilas das principais etapas do Camiño).

Φ PRESENTACIÓNS E DOCUMENTOS:

-“Travel Brochures: Portas & Caldas de Reis" (folletos turísticos para a promoción da contorna).

-“Itineraries” (exposición de acuarelas sobre as etapas do Camiño Francés).

-“Measuring Territories” (obradoiros relacionados coa Cartografía e o Camiño: trigonometría, escalas, triangulación, Teorema de Pitágoras, buscas en Google Maps).

-Rúbrica de Avaliación do proxecto.

-Exemplos de Unidades Didácticas para a presentación das distintas actividades aos nosos alumnos: Deseño do libro virtual de Códices Medievais, Actividade “Buscando a Pitágoras no Camiño”, Actividade “U.D.Measuring Territories”.

Φ CONSELLOS ALFIN: eSafety, netiquette, copyright, licenzas creative commons, xeito de poñer unha Bibliografía, busqueda de fontes fiables...

Φ Exemplos de MINITITORIAIS: inscripción en Storyjumper.

PLAN DE DIFUSIÓN

Φ Twinspace

Φ Redes Sociais: Facebook, Twitter e Instagram

Φ Apartados na Web do Centro: Programas Europeos e Traballo por Proxectos 2021

Φ Exposición na escola

Φ Boletín da Biblioteca. Marzo 2021

Φ Podcast de presentación a Europa na Radio Rapeira.

Φ Xornadas Divulgativas:

-Evento eTwinning "Patrimonio Cultural Europeo en colaboración co programa eTwinning”. Plan Proxecta. Xunta de Galicia”. (08/04/2021).

-Xornadas: “Internacionaliza a túa Escola: Erasmus+, eTwinning e outras propostas”. (12-13/03/2021)

Φ Publicación en BLOGS:

-“Abrindo Portas a Europa. Programas Europeos do CPI Domingo Fontán” (etiqueta Europe is the Way).

-“Educación Patrimonial: Patrimonio cultural europeo en colaboración co programa eTwinning” da Dirección Xeral de Patrimonio. Xunta de Galicia (etiqueta Europe is the Way)

- Blog da Embaixada eTwinning de Galicia.

- "Tras os pasos de Domingo Fontán" (etiqueta 2020/21)

SELO DE CALIDADE NACIONAL (eTwinning Qualily Label)

SELO DE CALIDADE EUROPEO  (European eTwinning Quality Label)

Admisión de membros colaboradores no comedor

ANUNCIO

APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA DO CPI DOMINGO FONTÁN (PORTAS) COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS NAS TAREFAS DE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2021-2022.

As nais, os pais, os/as titores/a legais e os/as acolledores/as familiares do alumnado deste centro de ensino, que desexen, ao longo do curso 2021- 2022, colaborar de xeito altruísta nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar, poderán apuntarse nas listas de admisión, que, habilitadas para este fin, se atopan na Dirección.

O prazo para presentar solicitudes permanecerá inicialmente aberto ata o día 8 de setembro de 2021, podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, ata o 22 de decembro de 2021. Durante o curso escolar 2021-2022 só se contará coa colaboración das persoas que figuren anotadas nestas listas.

A dirección do CPI “Domingo Fontán”

Portas, xuño 2021

SOLICITUDE COLABORADORES/AS COMEDOR (Descarga)

Anexo III (Descarga)

PRAZO DE ADMISIÓN DE COLABORADORES/AS DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2021-2022

ANUNCIO DE APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA DO CENTRO CPI DOMINGO FONTÁN, COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS NAS TAREFAS DE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2021-2022.

As nais, os pais, os/as titores/a legais e os/as acolledores/as familiares do alumnado deste centro de ensino, que desexen, ao longo do curso 2021-2022, colaborar de xeito altruísta nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar, poderán apuntarse nas listas de admisión, que, habilitadas para este fin, se atopan na Dirección.

O prazo para presentar solicitudes permanecerá inicialmente aberto ata o día 11 de setembro de 2021, podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, ata o 21 de decembro de 2021.

SOLICITUDE COLABORADORES/AS COMEDOR (Descarga)

Anexo III (Descarga)