Concurso convivencia

Mes de abril. Aula e grupo gañador

Xa temos uns novos gañadores! O grupo de 2º ESO C, de tan só 5 alumnos e alumnas, veñen  de ser os gañadores do pasado mes de abril. Nesta ocasión o xurado quixo premiar a estes rapaces e rapazas polo seu tesón e esforzo á hora de mellorar unha das aulas que partía ciunha maior desventaxa respecto ás demais. A súa implicación máis a da súa titora  tivo como resultado este ben merecido recoñecemento. Parabéns aos seis!

A nosa aula si que mola

Este é o título do concurso que se iniciou no mes de marzo no CPI Cernadas de Castro. Mes a mes, o xurado composto pola nosa conserxe María, por un alumno/a de primaria e polo profesor de Educación Plástica, Adolfo, elixen aquela aula que presenta mellor aspecto en canto á orde, limpeza, decoración,...O alumnado gañador recibe un premio, de xeito individual, polo seu traballo, esforzo  e contribución á mellora das aulas.

Temos que dicir que o alumnado, dirixido fundamentalmente polos seus titores e titoras,está a realizar un fantástico traballo.

Por outra banda, todo o centro está volcado na procura dunha mellor convivencia. As aulas todas preparan afanosamente a súa  papeleira de reciclaxe e tamén unha serie de lemas que consideran fundamentales para a  convivencia nun centro educativo.

Para que vos fagades unha idea aí van unhas primeiras  fotos