Visita virtual

Dada a situación sanitaria non podemos invitar ás familias a visitar o centro, polo que grabamos esta visita virtual para que podades coñecer as nosas instalacións.

Esperámosvos o próximo curso!!

Programacións curso 20-21

Nesta ligazón tedes acceso á carpeta con todas as programacións dos distintos niveis, ciclos e departamentos.

Ed infantil

Ed Primaria

Servizo de madrugadores

Anexo a documentación proporcionada pola ANPA relativa ao servizo de madrugadores para o curso 20/21. Cubride a ficha de inscrición e remitidea o correo:  anpasanvalentin@gmail.com.

Podedes tamén chamar ao centro e reservar cita na secretaría se tedes dificultades para imprimir a ficha; vos axudaremos a cubrila e enviala.

Documentos COVID

Estimadas familias

Achégovos as ligazóns aos documentos do protocolo COVID, así como aos horarios para o ensino a distancia no caso de confinamento, total ou parcial.

Horario entradas saídas curso

Anexo III Medidas pais

Anexo I Medidas alumnos

Horario Primaria

Horario ESO

Recomendamos unha lectura polo miudo destas normas, pois é a saúde de todos a que está en xogo.

Carta ás familias

O equipo directivo do CPI A Xunqueira redactamos unha carta dirixida ás familias con motivo do inminente comezo do curso.

Premendo nesta ligazón podédela descargar.

Inicio do curso 20-21

O curso 20/21 comezará de xeito presencial coa seguinte modificación do horario

Haberá servizo de autobuses e comedor no horario habitual.

Ligazón ao protocolo COVID para un inicio de curso totalmente seguro.

Dada a excepcional situación sanitaria, pregamos a colaboración das familias no cumprimento estricto do protocolo.

Aviso importante para 5º, 6º Primaria e 1º, 2º da ESO. Curso 20/21

O noso centro participa no proxecto de educación dixital E-dixgal.

Somos parte dos máis de 280.000 alumnos galegos que teñen acceso a unha contorna de aprendizaxe na nube con recursos para desenvolver as competencias dixitais necesarias para o seu futuro profesional.

Para completar a nosa incorporación neste proxecto, no curso 2020/21 estenderase a 6º de Primaria e a 2º da ESO.

Con tal motivo recomendamos que

non se merquen nin libros nin cadernos para 5º, 6º de EP e 1º, 2º da ESO.

O alumnado e o profesorado terá á súa disposición un ordenador portátil, e ten a posibilidade de utilizalo tamén na súa casa, para o que se establecerá o servizo de préstamo do mesmo.

En 5º, 6º de EP todas as materias serán E-dixgal e non terán libro de texto en papel.

No caso de 1º e 2º da ESO, non todas as materias son E-dixgal. Cando comecen as clases daranse instrucións precisas sobre que libros tería que mercar cada alumno/a, despois de distribuír as existencias.

Ligazón ao listado de libros de texto.