Inicio do curso 21-22 ESO

O comezo das clases na ESO será ás 8:45 h do 15 de setembro.

A entrada irase facendo de xeito ordenado conforme vaian chegando ao centro (no bus ou a pé): subirán á planta superior pola escaleira central e sentarán na súa aula (o grupo pode verse accedendo á app ABALAR) na mesa onde teñen o seu nome. Agardarán a chegada dos titores baixo a supervisión do profesorado de garda.

Deben evitarse agrupamentos tanto no patio como nos arredores do centro.

Benvidos/as ao novo curso!!

Inicio do curso 21-22 Infantil e Primaria

Educación Infantil e Primaria comezan o día 9 de setembro.

As entradas o día 9 serán escalonadas para respetar o protocolo COVID.

Premendo nesta LIGAZÓN acceso ao documento co horario de entradas o día 9

Haberá transporte escolar no horario habitual.

A partir do día 10 o horario será o habitual.

Fondo libros, vales de material escolar, vales de libros de texto

Entrega de vales

Venres 9 de xullo de 09:30 a 13:00

Atención

Mandamos a través de Abalar a seguinte información personalizada, no apartado de incidencias

1º e 2º de EP informamos se corresponden ou non os distintos vales (de material, de libros de texto)

3º e 4º de EP informamos dos libros de préstamo e se corresponde ou non o vale de material escolar

5º e 6º de EP, 1º da ESO informamos se corresponde ou non o vale de material escolar

Mandamos dentro dos sobres de matrícula

2º, 3º e 4º da ESO informamos mediante unha nota dentro do sobre de matrícula se corresponde ou non o vale de material escolar.

Ao alumnado da ESO con materias pendentes para setembro, o día 13 de setembro entregaráselles o vale de material se lles corresponde.

Libros de texto curso 2021/2022

Recomendamos ao alumnado da ESO que espere a recibir información do préstamo do centro en setembro antes de mercar os libros