Benvida

Benvidos á web do CPI A Xunqueira. Toda a comunidade educativa ten cabida neste proxecto, polo que se queredes participar podedes solicitar o acceso á Directora do Colexio. Esperamos a vosa colaboración.

Enlaces ás nosas páxinas

Programacións didácticas

Premendo nos seguinte enlaces teredes acceso ás programacións didácticas para o curso 2016/17.

Carpeta Virtual Infantil e Primaria

Carpeta Virtual ESO

Nadal 2016

As vacacións de Nadal comprenden do 22 de decembro de 2016 ao 6 de xaneiro de 2017, ámbolos dous incluídos.

ENCUESTA SOBRE SATISFACCIÓN DE INICIO DEL CURSO ESCOLAR

Dirixida a familias de alumnos escolarizados en centros sostidos con fondos públicos, este cuestionario pretende ser un instrumento de apoio, complementario ás queixas que se reciben en materia educativa, para orientar a actuación da institución.

O cuestionario é anónimo e os datos obtidos so se utilizarán para a finalidade mencionada.