Benvida

Benvidos á web do CPI A Xunqueira. Toda a comunidade educativa ten cabida neste proxecto, polo que se queredes participar podedes solicitar o acceso á Directora do Colexio. Esperamos a vosa colaboración.

Enlaces ás nosas páxinas

A orixe de Halloween

Este vídeo o fixeron dous alumnos de 2º B (Sergio García Novo e Raúl Payo Rocamonde) na materia de Programación, co software de Scratch.
Nel contan a orixe de Halloween.

Progamación Xeral Anual

Enlace á Programación Xeral Anual aprobada polo Consello escolar na súa reunión ordinaria do 19/10/2017.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Instruccións para o alumnado da ESO

Cada titor/a entregará aos alumnos beneficiarios o listado de libros e os libros que lles corresponden dos que o Centro dispón de exemplares.

Hai libros non están aínda dispoñibles, pero os proporcionará o Centro á maior brevidade posible.

As familias devolverán asinado o recibo dos libros prestados unha vez teñan todos os exemplares.

As familias deben mercar os libros e cadernos que non aparecen no listado.

As familias do alumnado da convocatoria de setembro beneficiarias das axudas de material poden recoller os cheques na Secretaría.

En Fene, a 14 de setembro de 2017

A dirección

Libros de Texto Curso 2017/18

Nos seguintes enlaces tedes a relación de libros de texto para cada unha das etapas educativas do noso centro:

Educación Infantil   Educación Primaria   Educación Secundaria Obrigatoria

Horario do profesorado para a atención ás familias

Para facilitar ás familias a comunicación co profesorado, establécese o seguinte horario:

Datas

Mércores 28 e xoves 29 de xuño