Artigo 132.da Lei orgánica 8/2013, do 9 de decembro, para a mellora da
calidade educativa (LOMCE)
Son competencias do director:
a) Exercer a representación do centro, representar a Administración educativa nel
e facerlle chegar a esta as propostas, aspiracións e necesidades da comunidade
educativa.
b) Dirixir e coordinar todas as actividades do centro, sen prexuízo das
competencias atribuídas ao claustro do profesorado e ao consello escolar.
c) Exercer a dirección pedagóxica, promover a innovación educativa e
impulsar plans para a consecución dos obxectivos do proxecto educativo do
centro.
d) Garantir o cumprimento das leis e demais disposicións vixentes.
e) Exercer a xefatura de todo o persoal adscrito ao centro.
f) Favorecer a convivencia no centro, garantir a mediación na resolución dos
conflitos e impor as medidas disciplinarias que correspondan aos alumnos e
alumnas, en cumprimento da normativa vixente, sen prexuízo das competencias
atribuídas ao consello escolar no artigo 127 desta lei orgánica. Para tal fin,
promoverase a axilización dos procedementos para a resolución dos conflitos
nos centros.
g) Impulsar a colaboración coas familias, con institucións e con organismos que
faciliten a relación do centro co contorno, e fomentar un clima escolar que
favoreza o estudo e o desenvolvemento de cantas actuacións propicien unha
formación integral en coñecementos e valores dos alumnos e alumnas.
h) Impulsar as avaliacións internas do centro e colaborar nas avaliacións externas
e na avaliación do profesorado.
i) Convocar e presidir os actos académicos e as sesións do consello escolar e do
claustro do profesorado do centro e executar os acordos adoptados, no ámbito das
súas competencias.
j) Realizar as contratacións de obras, servizos e subministracións, así como
autorizar os gastos de acordo co orzamento do centro, ordenar os pagamentos e
visar as certificacións e documentos oficiais do centro, todo isto de acordo co
que establezan as administracións educativas.
k) Propor á Administración educativa o nomeamento e cesamento dos membros
do equipo directivo, logo de información ao claustro do profesorado e ao consello
escolar do centro.
l) Aprobar os proxectos e as normas a que se refire o capítulo II do título V da
presente lei orgánica.
m) Aprobar a programación xeral anual do centro, sen prexuízo das competencias
do claustro do profesorado, en relación coa planificación e organización
docente.
n) Decidir sobre a admisión de alumnos e alumnas, con suxeición ao establecido
nesta lei orgánica e disposicións que a desenvolvan.
ñ) Aprobar a obtención de recursos complementarios de acordo co establecido no
artigo 122.3.
o) Fixar as directrices para a colaboración, con fins educativos e culturais, coas
administracións locais, con outros centros, entidades e organismos.
p) Calquera outra que lle sexa encomendada pola Administración educativa.»