II CONCURSO HUMORÍSTICO

No CPI Antonio Orza Couto presentamos unha nova edición do noso  concurso humorístico destinado ao alumnado de todas as etapas educativas (Infantil, Primaria e Secundaria).
O alumnado poderá contar as súas mellores historias, os chistes mais graciosos e as ocorrencias máis cómicas da súa temática preferida, en galego. Todo isto cun só obxectivo: facer que as/os espectadoras/es escachen coa risa!

Para iso, terán que gravar un vídeo seguindo as instrucións da súa categoría de participación e envialo anexo mediante correo electrónico a endlorzacouto@gmail.com.

O prazo de presentación é até a segunda feira -luns-, 17 de abril.

As categorías son:
Infantil: Un chiste gracioso. Tempo máximo: 1 minuto.
Primaria: Varios chistes graciosos. Tempo máximo: 5 minutos.
Secundaria: Un monólogo humorístico. Tempo máximo: 10 minutos.

O premio consistirá nunha cesta de produtos culturais galegos por valor de 30 € para a persoa gañadora de cada etapa educativa.
As brincadeiras deben realizarse en lingua galega e non poderán ser de carácter machista, racista, homófobo ou denotar calquera outro tipo de discriminación