ENTREGA DE PREMIOS NA BIBLIOTECA

Tagged:

O pasado luns, 26 de setembro organizouse un acto para premiar o traballo desinteresado do grupo de voluntarios e voluntarias da Biblioteca do noso prezado colexio.

Nun ambiente acolledor e festivo, o director do CPI Antonio Orza Couto, Ángel Manuel Maciñeiras, e a coordinadora do equipo da biblioteca, Renata Balsamo, entregaron ao alumnado un diploma e un agasallo como xesto de agradecemento ao seu labor desinteresado no último curso.

As palabras do noso director, ademais de felicitar os homenaxeados e homenaxeadas, recoñecían a súa valiosa colaboración, alentando aos demais alumnos  e alumnas a unirse ao equipo de voluntarios.

O alumnado do grupo de Oratoria súmase a esta felicitación deixando aquí o seu testemuño escrito e fotográfico.