PROCEDEMENTO DE PAGO DOS RECIBOS DE COMEDOR

Estimadas familias:

No día de hoxe, aquelas familias que pagan o comedor escolar, xa terán dispoñible o recibo correspondente ao mes de setembro no espazo abalar. Para acceder ao espazo abalar deberán dipoñer de certificado dixital ou chave 365.

Como sabedes o pago do recibo do comedor escolar pódese facer presencialmente nas oficinas bancarias, telemáticamente a través da web de facenda e tamén telemáticamente a través do espazo abalar (non da aplicación Abalarmóbil)

Para a xestión administrativa do centro é preferible o pago a través deste último medio (espazo Abalar) porque deste xeito recibimos automáticamente o xustificante de pagamento e as familias non  teñen que envialo. Do mesmo xeito,  tampouco enviaríamos nos o recibo a través do alumnado co conseguinte aforro de recursos que iso supón.

Adxuntamos un documento cos pasos a seguir.

Aquelas familias que o curso pasado pagaban o recibo de comedor por esta vía xa non recibirán os recibos en papel.

Agradecemos de antemán a súa colaboración

O equipo directivo

pago comedor espazo abalar.pdf34.71 KB