BENVIDA DA BIBLIOTECA NA SEMANA DAS ESCRITORAS

Desde a biblioteca queremos darvos a benvida a un novo curso mostrándovos o marabilloso traballo realizado polo alumnado co gallo do Día das Escritoras. En Infantil e Primaria fixeron un mural con información sobre algunhas das súas escritoras favoritas e en Secundaria o alumnado colaborador da biblioteca elaborou un mural sobre a figura da escritora e feminista Emilia Pardo Bazán, con citas célebres e exemplos da súa obra. Podedes velos na seguinte ligazón ou pasarvos polos edificio de Primaria e Secundaria.

Tamén queremos recordarvos que en breve todo o alumnado que se incorpora en Secundaria e todas as familias que se incorporan ao centro recibirán o seu carné de biblioteca, que vos permitirá retirar material de calquera sección (libros, vídeos...) e levalo en préstamo.

O protocolo de uso da biblioteca será o mesmo ca no curso pasado, aínda que este ano poderase usar a sección de Primaria e todos os ordenadores de Secundaria se poderán usar á vez.

Podedes consultar o protocolo aquí. Agardámosvos na biblio!