As competecias do Consello Escolar segundo a Lei Orgánica para a Mellora da Calidade Educativa -Lei 8/2013 de 9 de decembro (BOE do 10/12/13) LOMCE:
Artigo 127:
a)Avaliar os proxectos e as normas q que se refire o capítulo II do título V da presente Lei orgánica.
b) Avaliar a programación xeral anual do centro, sen prexuizo das competencias do claustro do profesorado, en relación coa planificación e organización docente.
c) Coñecer as candidaturas á dirección e os proxectos de dirección presentados polo candidatos.
d) Participar na seleccion do director do centro nos termos que a presente lei establece. Ser informado do nomeamento e do cesamento dos demais membros do equipo directivo. Se for o caso, logo do acordo dos seus membros, adoptado por maioria de dous terzos, propor a revogacion do nomeamento do director.
e) Informar sobre a admisión de alumnos e alumnas, con suxeición ao establecido nesta lei orgánica e disposicións que a desenvolvan.
f) Coñecer a resolucion de conflitos disciplinarios e velar por que se atenan a normativa vixente. Cando as medidas disciplinarias adoptadas polo director correspondan a condutas do alumnado que prexudiquen gravemente a convivencia do centro, o consello escolar, por instancia de pais ou titores, podera revisar a decisión adoptada e propor, de ser o caso, as medidas oportunas.
g) Propor medidas e iniciativas que favorezan a convivencia no centro, a igualdade entre homes e mulleres ,a igualdade de trato e a non discriminación polas causas a que se refire o artigo 84,3 da presente lei orgánica, a resolución pacífica de conflictos, e a prevención da violencia de xénero.
h) Promover a conservacion e renovacion das instalacions e equipo escolar e emitir informe sobre a obtención de recursos complementarios, de acordo co establecido no artigo 122.3.
i)Emitir informe sobre as directrices para a colaboración, con fins educativos e culturais, coas administracións locais, con outros centros, entidades e organismos.
j) Analizar e valorar o funcionamento xeral do centro, a evolucion do rendemento escolar e os resultados das avaliacions internas e externas en que participe o centro.
k) Elaborar propostas e informes, por iniciativa propia ou por peticion da Administracion competente, sobre o funcionamento do centro e a mellora da calidade da xestion, asi como sobre aqueloutros aspectos relacionados coa sua calidade.
l) Calquera outra que lle sexa atribuida pola Administración educativa.