Select event terms to filter by
Select event type to filter by
Venres Decembro 03, 2021

"Sexamos capaces de crear un mundo para tod@s"

O Equipo de actividades complementarias e extraescolares quere sensibilizar ao alumnado do noso CPI para que entendan o papel fundamental que xoga cada individuo á hora de crear un mundo máis xusto e no que todas as persoas nos sintamos aceptadas, integradas e exista igualdade de oportunidades para tod@s.

Para isto, o venres 3 de decembro leváronse a cabo as actividades que se recollen nesta ligazón.

Luns Decembro 13, 2021

O alumnado de 2º e 4º de ESO participou nas seguintes actividades organizadas polos departamentos de Tecnoloxía e Ciencias Naturais e que se levaron a cabo o 13 e o 15 de decembro:

- Visita ao Pico Sacro co xeólogo Fran Canosa que, ademais, impartiu un obradoiro sobre minerais no noso centro.

- Visita ás instalacións da canteira de Serrabal.

O luns 13 de decembro o alumnado de 3º de ESO participou en "Hai saída grazas a ti", un encontro-debate sobre a abordaxe da violencia de xénero.

Esta actividade vén proposta pola Secretaría Xeral da Igualdade da Xunta de Galicia.

Martes Decembro 14, 2021
Mércores Decembro 15, 2021
Venres Decembro 17, 2021
Luns Decembro 20, 2021
Martes Decembro 21, 2021

O martes 21 de decembro o noso centro vístese de gala para despedir o primeiro trimestre deste ano académico e recibir o Nadal coa ledicia e ilusión que merece a ocasión.

O noso alumnado participará en diversas actividades:

- @s máis pequen@s recibirán unha visita moi especial dun dos personaxes emblemáticos destas festas e farán un ensaio da despedida do ano para ir quentando motores.

- Os grupos de E.S.O. gozarán do xa tradicional "Concerto de alumn@s", organizado polo Departamento de Música.