Venres Maio 25, 2018

O alumnado de 4º, 5º e 6º de Infantil desfrutaron o pasado 25 de maio dunha saída didáctica polas rúas de Santiago

Fixeron un percorrido pola cidade en tren turístico e remataron a xornada cunha visita guiada ao parque de bombeiros de Santiago

Desfrutaron ao máximo!!

Luns Maio 28, 2018
Martes Maio 29, 2018
Mércores Maio 30, 2018
Xoves Maio 31, 2018

O pasado xoves 31 de maio o alumnado de 1º e 2º de Educación primaria, e as súas profes, desfrutaron dunha xornada lúdica no parque multiaventura  Galipark   (Extramundi, Padrón).

Ainda que o tempo non lles acompañou, aproveitaron ao máximo o día, con actividades acuáticas, de escalada, patinaxe...

Unha xornada divertida e diferente!!!

Venres Xuño 01, 2018
Luns Xuño 04, 2018
Martes Xuño 05, 2018
Mércores Xuño 06, 2018
Xoves Xuño 07, 2018
Venres Xuño 08, 2018
Luns Xuño 11, 2018
Martes Xuño 12, 2018
Mércores Xuño 13, 2018
Xoves Xuño 14, 2018
Venres Xuño 15, 2018
Luns Xuño 18, 2018

O alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria visitarán o aeródromo militar de Santiago de Compostela.

Coñecerán as instalacións, verán como é un avión por dentro, e disfrutarán dunha demostración dos bombeiros do aeroporto.

Start: 18.06.2018
                               Resultado de imagen de VALENCIA

O alumnado de 4º de ESO vai realizar na semana do 18 ao 22 de xuño a saída didáctica de fin de curso e de etapa, que tradicionalmente vén organizando o noso centro.

Este ano o destino é a cidade de Valencia

Parque Natural de la Albufera de Valencia  Visitarán o Oceanográfico, os museos de Belas Artes e Arte Moderno, a Albufera e Terra Mítica, entre outros lugares.

Martes Xuño 19, 2018

Mércores Xuño 20, 2018