REUNIÓN ESO

Convócase ás familias do alumnado de 1º,2º 3º e 4º de Educación Secundaria a unha reunión informativa o mércores 20 de outubro ás 16:15h

Só poderá asistir un representante por familia.

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

Segundo a Resolución do 20 de setembro de 2021, que establece o calendario para as celebracións de eleccións de membros do Consello Escolar, o día 7 de outubro (mércores) lavarase a cabo o sorteo público ás 12:10h, para a designación dos membros da Xunta Electoral.

Os membros integrantes da dita Xunta son:

- a directora do Centro Educativo

- 1 profesor/a

- 1pai/nai ou titor/a legar

- representante do persoal de adminiastración e servizos

- 1 alumno/a da ESO

REUNIÓNS PRIMARIA

Convócase ás familias do alumnado de Educación Primaria a unha reunión informativa nas seguintes datas:

- 1º e 2º de Primaria: martes 5 de outubro ás 16:15h.

- 3º e 4º de Primaria: mércores 6 de outubro ás 16:15h.

- 5º e 6º de Primaria: xoves 7 de outubro ás 16:15h.

*Só poderá asistir un representante por familia.

VALES DE MATERIAL E FONDO LIBROS DA ESO

Infórmase ás familias do alumnado da ESO que a partir de mañá martes día 14 de setembro estarán dispoñibles no taboleiro do centro as listas definitivas do fondo libros. Tamén poden recoller os vales de material na Secretaría.

INFORMACIÓN PARA PRIMARIA

As reunións coas familias dos diferentes niveis de primaria serán convocadas na vindeira semana e difundidas a través da páxina web