Abalar Móbil e Edixgal

COVID19

Blogues

LETRAS GALEGAS 2021

O alumnado de infantil celebra o Día Das Letras Galegas, dedicado a Xela Arias. Que ben o fixeron! esperamos que vos guste!

PARA TODOS VÓS, SUPERHÉROES E SUPERHEROÍNAS!!!

Este é o agasallo de despedida que vos temos as profes de infantil por ser uns superhéoes e unhas superheroínas durante todo este confinamento!!

Esperamos vervos pronto e poder darvos todos eses achuchóns e bicos que este curso quedaron perdidos!!

Pasade un Bo Verán!!

Unha aperta enorme!!Beso

Mari Carmen, Begoña, Rosa e Alexia

Boas tardes,

"Después de entrar en casa, nuestros amigos tienen hambre y comen un pescaditocon el que se atragantan (JJJ...!!! jjj...!!!). Deben de tomar agua de la burga para que no les pique la garganta (GGG...!!! ggg...!!!). Después se ponen todos en casa muy contentos al ver que han aparecido y el perrito Xilo salta (XXX...!!! xxx...!!!), el gatito Fufú solpla (FFF...!!! fff...!!!) y la mamá Lola baila con todos (LLL...!!! lll...!!!) (pueden realizar los osnidos con todas las vocales). Enrique y Ana prometieron a su papá y mamá que iban a ser muy obedientes y nunca saldrían de casa sin permiso."

Bo verán a todos/as!!!

Actividades infantil: Taller de educación física

Bos días!!

Xa estamos na recta final do curso, un pouco triste rematalo deste xeito... Asi que vamos a intentar mover un pouco o esqueleto Guiño

Aquí vos deixamos o taller de educación física do profe Pencho e a profe Aida!!

Esperamos que o pasedes ben e, xa sabedes, todo aquilo que vaiades facendo nolo podedes enviar a infantilalfonsovii@gmail.com

Actividades para infantil: Facemos pés e mans

Boas tardes familias!!

Hoxe traémosvos unha das derradeiras actividades para facer cos peques na casa antes de que rematemos este "atípico" curso.

A tarefa consiste en facer mans e pés, veredes, resulta que o profe Pencho e a profe Aida teñen un reto preparado para que fagan os nenos/as; pero para iso, precisamos ter os materiais que nos fan falla preparados.

Por isto, deberedes facer mans dereitas e esquerdas, pés dereitos e esquerdos, o podedes facer do xeito que queirades: imprimindo plantillas de internet nun folio, en cartolina, goma eva... É aconsellable que escollades dúas cores para que ao inicio lles resulte máis fácil a actividade, por exemplo mans verdes e pes vermellos...

A cantidade a facer depende da idade dos nenos/as, canta máis cantidade, máis opcións de xogo Guiño

Veña, mans á obra, que nuns días chega o reto!!

Boas tardes!!

Hoy nuestros amigos Enrique y Ana siguen buscando el camino a su casa y, además de los animales que ya se encontraron, también se encuentran al pastor Tomás que toca su trompeta (TTT...!!! ttt...!!!) para los de 6º de infantil (TA, TE, TI, TO, TU...!!! ta, te, ti, to, tu...!!!) siguen buscando su casa y también se asustan al encontrarse con la serpiente "Zapata" (ZZZ...!!! zzz...!!!), para los mayores (ZA, ZO, ZU...!!! za, zo, zu...!!!), siguen buscando y... por fin encuentran su casa, van corriendo, recogen la llave debajo de la alfombra de la entrada y abren la puerta (LLA, LLA...!!! lla, lla...!!!) para los mayores (LLA, LLE, LLI, LLO, LLU...!!! lla, lle,, lli, llo, llu...!!!).

La próxima semana termina nuestra aventura y ya os contaré cómo lo celebran los niños con su papá, mamá y su perrito y gatito.

A continuación, quedan unos enlaces.

Actividades infantil: De que cor é un BiCO?

Boas tardes a todos e todas!!

Hoxe traemos un novo conto "De que cor é un BiCO?", vos que credes?  de que cor son os voso bicos? A ver si podedes axudar á profe Alexia a descubrir de que cor son os dela!

Lembrade, que todas as actividades que fagades nolas podedes enviar a infantilalfonsovii@gmail.com

Esperamos que vos guste!!

Bos días,

"Nuestros amigos siguen buscando el camino a casa y se encuentran a una gallina, la gallina Cacaraca que canta:  CA, CO, CU...!!! ca, co, cu...!!! Y también a la gallina Kika que canta con todas las vocales: KA, KE, KI, KO, KU...!!! ka, ke, ki, ko, ku...!!! Pero siguen andando y aoarece el gallo Quiquirico que canta: QUE, QUI...!!! que, qui...!!! (para los de 6º de infantil, para los pequeños sólo los sonidos  CA, KA, QUE, QUI). También se encuentran al caballo Oslo que levanta sus patas delanteras y dice OOO...!!! ooo...!!!"

A continuación, deixo uns enlaces.

Actividades infantil: Novo taller de papiroflexia

Ola a todos e todas!

Hoxe traemos un novo taller de papiroflexia coa profe Rosa, a que o do canciño encantouvos? Pois este está aínda mellor!! Guiño

Cando rematedes, xa sabedes que nos podedes enviar as fotos a infantilalfonsovii@gmail.com

Esperamos que vos guste!!

Actividades infantil: Tito fai de malabarista

Bos días!!

Como foi a fin de semana? Todos/as ben?

Hoxe traémosvos un novo conto, titúlase "Tito fai de malabarista". Se clicades na imaxen accededes a el.

E, para despois do conto, unha nova proposta de actividade. Como hai figuras xeométricas polo medio, pensamos que estaría ben xogar un pouco con elas. Asi que coa axuda de palillos e gominolas (tamén podedes empregar a plastelina que fixemos a semana pasada) vamos a crear diversas formas. Quedan á vosa disposición unhas plantillas para que poidades ter de referencia, hai figuras en dúas diomensións e en tres dimensións; é aconsellable comezar polas mais sinxelas e ir aumnetando a dificultade.

Cando as teñades creadas, queremos velas!! Guiño Xa sabedes, infantilalfonsovii@gmail.com