Taboleiro

Samaín Secundaria 2023

Aquí tedes as fotos do Samaín de secundaria , pasámolo xenial!

Reunións de familias

Có fin de coordinar a acción educativa entre o centro e as familias, convocarase unha reunión colectiva país/profesorado que terá lugar:

1ºA e 1ºB de ESO: xoves, 5 de outubro ás 16:10

2º A e 2ºB de ESO: xoves, 5 de outubro ás 16:10

3º A e 3ºB de ESO: mércores, 4 de outubro ás 16:10

4º ESO:  mércores, 4 de outubro ás 16:10

PFB en Xardinaría e Viveirismo: xoves 5 de outubro ás 16:10

Prégase que ante calquera inconvinte se poñan en contacto co titor/-a.

Probas de nivel lingüístico alumnado 4º ESO

Publicada a Resolución do 10 de xuño de 2022, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa pola que se regula a xestión de probas de nivel lingüístico para o alumnado que curse estudos durante o curso 2022/23 en centros públicos dependentes da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades.

obxectivo principal destas probas é acreditar a competencia en lingua estranxeira do alumnado, nos niveis de competencia B1, B2 ou C1, descritos no Marco Común Europeo de Referencia para as Linguas do Consello de Europa (MCERL), segundo corresponda.

As probas que realizará o alumnado serán do nivel B1, B2 ou C1 (segundo decida o alumnado coa orientación do seu profesorado de lingua estranxeira), e terá que ser unha das probas recollida no anexo da Orde do 21 de xuño de 2016 pola que se modifica a Orde do 18 de febreiro de 2011 pola que se establece o procedemento de acreditación de competencia en idiomas do profesorado para impartir nunha lingua estranxeira áreas, materias ou módulos non lingüísticos nos centros docentes públicos dependentes desta consellería, ou proba análoga que conte co mesmo recoñecemento internacional e siga os mesmos estándares de calidade.

As probas realizaranse durante o curso 2022/23

Unha vez publicada a resolución definitiva de centros seleccionados, se a dotación económica que recibe o centro educativo non fose suficiente para cubrir todas as demandas de alumnado interesado, os centros educativos seleccionarán o alumnado participante nestas probas segundo criterios transparentes, públicos e obxectivos dos que se informará ao claustro e que se aprobarán no consello escolar.

Cada alumno ou alumna poderá matricularse nunha única proba dunha lingua estranxeira, que será, preferentemente a que curse como primeira lingua estranxeira

Todos os centros solicitantes que cumpran cos criterios de participación indicados na resolución serán seleccionados. Os centros non poderán percibir unha asignación superior ao número total de alumnado interesado

Co fin de identificar ao alumnado susceptible de participar nas probas precisamos que, no caso de estar interesados na  convocatoria que se informa, devolvan asinado o seguinte compromiso de participación.

Compromiso de participación alumnado

Presentar na Secretaría do centro. Data límite para a presentación: 15 de setembro de 2022.

25 - N: Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller

O pasado mes de novembro, celebramos no centro o Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a muller. Deixámosvos un pequeno vídeo sobre a actividade que se organizou para ese día, que podedes ver premendo no seguinte enlace:

ACTIVIDADES PARA A CELEBRACIÓN DO SAMAÍN E O MAGOSTO 2021

Na semana lectiva do 25 ao 29 de outubro o CPI Alcalde Xosé Pichel desenvolverá unha serie de actividades para celebrar a festividade do Samaín. Entre elas, están as seguintes:
  • Concurso de portas terroríficas: o alumnado do edificio de Secundaria decorará as portas das respectivas aulas con motivos asociados ao Samaín. Na primeira semana de novembro, o alumnado de Infantil e Primaria fará unha visita ao edificio dos maiores para ver o resultado da actividade e para elixir a porta gañadora.
  • Exposición de patacas e vasoiras decoradas (Primaria) e Exposición de cabazas e vasoiras decoradas (Secundaria): as creacións do alumnado de ambos os edificios expoñeranse en cadanseu vestíbulo durante a semana do Samaín e mais a seguinte (primeira de novembro).
  • Certame de relatos "Ai, que medo pasei apañando as patacas": concurso de contos para o alumnado de Primaria, nos que o tema principal estará vinculado ás patacas, que este ano serven de centro de interese para a meirande parte das actividades que se van desenvolver.
  • Narración de contos de medo: o alumnado de 4º ESO visitará as aulas de Infantil e Primaria para compartir con eles contos, lendas, historias e tradicións asociadas á festa do Samaín.
  • Magosto: o venres 29 haberá degustación de castañas e xogos tradicionais para todo o alumnado do centro.

Ímolo pasar de medo!

Equipos de Dinamización da Lingua Galega e Departamento de Actividades Complementarias e Extraescolares

ACTIVIDADES PARA A CELEBRACIÓN DO SAMAÍN E O MAGOSTO 2021

Ímolo pasar de medo!

Xa temos cafetería!

O pasado 4 de outubro inauguramos a cafetería do edificio de Secundaria, que nos últimos dous cursos non puido funcionar debido ás restricións derivadas da pandemia.

Aínda que de momento non é posible acceder ás instalacións interiores, as alumnos e alumnas que queren adquirir algún produto son atendidos desde a porta do local polo alumnado de 4º ESO.

A cafetería está aberta durante os dous recreos da xornada lectiva, e o alumnado pode facer uso dela en función do curso ao que pertence (1º recreo: 1º e 4º de ESO; 2º recreo: 2º e 3º de ESO).

Entre os produtos que se poden encontrar na nosa cafetería están os bocadillos e pasteis que cada día elaboran na panadería Roiser de Coristanco, bolsas de snacks, chocolatinas, gominolas, froita, auga, refrescos e zumes.

Os cartos recadados a través deste servizo irán destinados a sufragar a excursión do alumnado de 4º de ESO, unha  actividade que este curso tamén se retoma logo de dous anos de parón.