Benvidos á Páxina Web do noso centro

Benvidos ao novo sitio de Webs dinámicas!

Sitio web do CEP Plurilingüe Xesús Ferro Couselo de Valga.

COÑECE O NOSO COLEXIO

Cando queiras ven a coñecernos! De 9:00 a 14:00 e de 16:00 a 18:00 h.

Tamén podes ir vendo estas fotos, vídeos e documentos:

Proceso de ADMISIÓN DE ALUMNADO para o curso 2019-20

Aquí podedes consultar toda a información relacionada coa reserva de praza, admisión e matrícula de alumnado.

Iranse actualizando a información e engadindo as diferentes listaxes do proceso.

PRAZO para as solicitudes:

LIBROS DE TEXTO para o curso 2018-19

Aquí podedes consultar os datos dos libros de texto e materiais impresos para o vindeiro curso 2018-19.

Tedes que descargar o arquivo Pdf que hai adxunto abaixo.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARAO CURSO 2018/19

Acaba de sair publicada no DOGA a Orde do 9 de maio de 2018 pola que se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obligatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2018/19.

CHARLA COLOQUIO SOBRE CIBERACOSO

Este xoves 10 de maio terá lugar no centro unha charla coloquio sobre ciberacoso: novas tecnoloxías e internet. Será impartida por David Cereijo Graña, cooperante do Instituto Nacional de Ciberseguridade.

Avaliación individualizada de 3º de primaria

No seguinte enlace poderedes acceder á Resolución do 10 de abril de 2018, pola que se ditan instruccións para o desenvolvemento da avaliación individualizada de terceiro curso de educación primaria nos centros docentes da Comunidade Autónoma de galicia para o curso 2017/18.

Entroido 2017-18 "CONTOS DE SEMPRE"

Este curso adicamos o Entroido aos CONTOS clásicos. Cada curso realizou un espectáculo para dramatizar o seu conto.

As familias estiveron convidadas a compartir con nós esta celebración. Quedou fenomenal! Aquí podedes ver os bailes!

A BIBLIOTECA DE RENATA

Esta é a nosa biblioteca:

O colexio leva anos participando no Plan de Mellora das Bibliotecas Escolares (PLAMBE), polo que recibimos anualmente fondos para mercar novos libros... A cambio, dende a biblioteca promovemos actividades divertidas encamiñadas ao fomento da lectura, á investigación, ao reforzo das asignaturas...