Benvidos á Páxina Web do noso centro

Benvidos ao novo sitio de Webs dinámicas!

Sitio web do CEP Plurilingüe Xesús Ferro Couselo de Valga.

Eleccións ao CONSELLO ESCOLAR 2018-19

O proceso electoral para renovar membros no Consello Escolar realízase durante o mes de novembro.

Para participar hai que atender aos prazos establecidos, e consultar as listaxes expostas no taboleiro do centro.

Aquí tedes uns documentos adxuntos relativos ao proceso:

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2018-19

CURSO 2018-19

LIBROS DE TEXTO para o curso 2018-19

Aquí podedes consultar os datos dos libros de texto e materiais impresos para o vindeiro curso 2018-19.

Tedes que descargar o arquivo Pdf que hai adxunto abaixo.

LISTAXE provisional de AXUDAS DE LIBROS E MATERIAL para o curso 2018-19

Xa podedes consultar a listaxe provisional das axudas concedidas para canxear na libraría por libros e material, para o vindeiro curso 2018-19.

Para vela tedes que descargar o ARQUIVO ADXUNTO (.PDF) abaixo.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARAO CURSO 2018/19

Acaba de sair publicada no DOGA a Orde do 9 de maio de 2018 pola que se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obligatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2018/19.

CHARLA COLOQUIO SOBRE CIBERACOSO

Este xoves 10 de maio terá lugar no centro unha charla coloquio sobre ciberacoso: novas tecnoloxías e internet. Será impartida por David Cereijo Graña, cooperante do Instituto Nacional de Ciberseguridade.

Avaliación individualizada de 3º de primaria

No seguinte enlace poderedes acceder á Resolución do 10 de abril de 2018, pola que se ditan instruccións para o desenvolvemento da avaliación individualizada de terceiro curso de educación primaria nos centros docentes da Comunidade Autónoma de galicia para o curso 2017/18.

Proceso de admisión para o curso 2018/19

Aquí poderedes consultar toda a información relacionada con este proceso. Iranse añadindo as diferentes listaxes do proceso.

As solicitudes tamén as podedes descargar desde aquí: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/PaxinaInicio.action

Se tedes calquera dúbida podedes pedir información no centro, tanto presencial como telefónicamente.