RUTA BOTÁNICA POLA CONTORNA

O alumnado de 5º e 6º o pasado día 5 de abril, despois de buscar información nas clases, fixemos unha saída de campo, para recoñecer e ver “in situ” algunhas das árbores e arbustos máis abondosas de Galicia, cun percorrido de máis de 2 km.

Contamos coa colaboración de dúas nais da Anpa: Alicia e Eva, que compartiu connosco os seus grandes coñecementos sobre o tema.

O alumnado, que traballaramos con cada árbore (nome, flor, froito, hábitat, aproveitamento...), expuñámolo diante da mesma. Saímos do colexio e tardamos algo en recoñecer a primeira árbore (apenas se lle vían as follas con picos) o acivro. Veríamos logo o castiñeiro, que non tiña follas, pero si algúns ourizos. Na cuneta chegando A Lagoa, recoñecemos primeiro a xesta e despois o toxo. Desviámonos por un carreiro bastante empinado cara a cima da Guía, onde fomos observando varias especies invasoras como as árbores da acacia negra e unha planta procedente de América do Sur a “tradescantia” (especie de enredadeira polo chan).

Tivemos un descanso na carballeira, para merendar. Que ben se respiraba alí!!!!

Seguimos coas nosas árbores, por suposto, recoñecemos o carballo e chegando ao colexio vimos o loureiro.

Neste percorrido quedounos a vimbieira e o bidueiro porque non as había, pero non houbo problema porque presentámolos na clase o venres.

Eva explicounos para cantos animais, grandes e pequenos son beneficiosas estas árbores e arbustos.

Foi unha clase distinta, aínda que tamén tivemos que traballar, cubrindo o noso caderniño de campo.

Podes ver máis fotos clicando aquí