A ARTE DE PESCAR

O dia 11 de novembro o alumnado de 5º e 6º fomos ao porto de Vigo ver una exposición xunto co alumnado do colexio Paraixal.

Ao chegar un monitor explicounos o que significaba ARVI (armadores de Vigo), en que consistía, para que se asociaban e un pouco da súa historia.

Sabiades que o porto de Vigo chegou a ser o primeiro en pesca e os mariñeiros galegos ensináronlle as súas artes de pesca a moita xente doutros países.

Logo saímos dese recinto e vimos as máquinas que limpan as caixas do peixe. Que cheiro!!! Simulamos unha subasta de peixe. Si que madrugan… ás cinco da mañá!!!

Posteriormente vimos diferentes tipos de barcos no porto e logo entramos ver a exposición cos tres tipos principais de pesca: de cerco, de arrastre e de palangre coas características de cada unha  delas e os peixes que se capturan.

Dixéronnos que a liña do palangre cos anzós pode chegar a medir 96 km!!!

Finalmente tivemos un concurso con 4 equipos facéndonos  preguntas do que falaramos. Gañabamos abrazos. O importante non era gañar se non que o pasamos ben e aprendemos moitas cousas.

E vimos un barco - escoba!!!

Máis fotos na nosa GALERÍA DE FOTOS