Club lectura

XOVES 2 DE MAIO ÁS 11.20h

CLUB DE LECTURA

CLUBS DE LECTURA

ARRANCAMOS OS CLUBS DE LECTURA!

NOITE NA BIBLIO

O polbo Ramón quedou encantado coa festa do venres pola noite na biblioteca. O alumnado do Club de Lectura xunto co Voluntariado da biblio, estaban desexando a chegada do venres 9 para levar a cabo esta actividade que quedara interrompida pola pandemia.

Ademáis das lecturas fixemos a valoración do curso que está rematando e recollemos  propostas de mellora para o vindeiro curso. Divertímonos moito resolvendo as probas da xincana e fixemos dramatizacións coas que rimos a esgalla.

ENCONTRO CON ALFONSO BLANCO

Hoxe, tivemos unha visita moi esperada: Alfonso Blanco. Trátase do autor do libro "A vida na Grecia Clasica" e profesor de latín e grego no IES Fontexería.

Estivemos  lendo o seu libro no club de lectura de 6º e foi tamén un libro de consulta obrigada para o alumnado de 4º, que estivo investigando sobre a Grecia Clásica dentro do PDI deste curso "As civilizacións ao longo da historia".

Contounos como era a vida na Antiga Grecia, de onde veñen moitas palabras que empregamos hoxe en día e moitísimas curiosidades e anécdotas desta civilización de un xeito moi ameno  e divertido.

Foi un placer poder escoitalo e que nos respondera ás nosas preguntas con tanta paciencia e cariño.

Moitas grazas, Alfonso!!

CLUB DE LECTURA. VENRES 09.12.2022