O centro

RESERVA PRAZA NO IES PLURILINGÜE FONTEXERÍA CURSO 2024/2025

SEMANA DA CONVIVENCIA 2024

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR. FONDO SOLIDARIO CURSO 2024/2025

Infórmase que está aberto o prazo de solicitude de axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria no vindeiro curso escolar.

PRAZO DE SOLICITUDE: Ata o 21 de xuño.

VI CONCURSO DE RELATOS CURTOS MANUEL FABEIRO GÓMEZ

Un ano máis a nosa biblioteca presenta o Concurso de relatos curtos Manuel Fabeiro Gómez. Con el pretendemos fomentar e incentivar o valor da expresión escrita entre a nosa comunidade educativa; e por iso, animámosvos a todos e todas a que participedes e nos contedes algunha historia, anécdota ou ocorrencia que vos pase polo maxín. Só tedes que lembrar que debe facer referencia dalgún xeito a algunha civilizacion da historia, colleres un papel e un lapis e deixar que voe a vosa imaxinación.

Premendo na imaxe accederás ás bases do concurso.

Boa viaxe!!

PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2023/2024

PROCESO DE ADMISIÓN PARA

O CURSO 2023/2024

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES: do 1 ao 20 de

marzo.

O proceso de admisión poderase facer telematicamente a través da aplicación AdmisionAlumnado da CCEFPU ou presencialmente no centro educativo en horario de 10:30 a 12:30 horas.

FORMALIZACIÓN DA ADMISIÓN:

Solicitude única no centro no que se solicita praza en primeiro lugar, pedindo ata 6 centros por orde de preferencia, segundo o ANEXO II asinado por ambos proxenitores agás en casos de violencia de xénero.

Achegarase fotocopia cotexada do libro de familia, DNI dos proxenitores e do/a neno/a (se o ten).

INFORMACIÓN RELACIONADA CO PROCESO:

- Normativa reguladora:

Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

Orde do 21 de outubro de 2022pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).

- Calendario do proceso de admisión curso 2023/2024.

- Vacantes ofertadas para o curso 2023/2024.

- ANEXO II.