ACTO CONTRA A VIOLENCIA MACHISTA

ACTO CONTRA A VIOLENCIA MACHISTA 2018

O CEIP RAMÓN DE ARTAZA MANIFESTOUSE CONTRA A VIOLENCIA MACHISTA.

O mércores 21 de novembro o alumnado e profesorado do colexio muradán adiantouse na conmemoración do Día Internacional da Violencia contra a Muller que será o vindeiro domingo 25. Todo o alumnado vestido de negro ao unísono, formando un gran lazo negro na pista do colexio, cantaron e interpretaron en linguaxe de signos a canción de Guadi Galego “Chea de Vida”. Seguidamente leuse un manifesto contra a violencia de xénero adquirindo o firme compromiso de defender a igualdade dos nenos e nenas en todos os ámbitos. Para finalizar, soltaron globos negros e violetas simbolizando o desprendemento de toda actitude machista e a defensa da igualdade entre mulleres e homes. Por outro lado, o acto tivo lugar en presencia da Sra Alcaldesa, Mª Xosé Alfonso , que visitou o centro co gallo da campaña “Muros en Negro” agasallando a todos presentes cunha pulseira conmemorativa deste día.