Select event terms to filter by
Select event type to filter by
Xoves Maio 23, 2024
Start: 23/05/2024 09:31

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO

E MATERIAL ESCOLAR

CURSO 2024-2025

Aberto prazo do 21 de maio ao 21 de xuño de 2024

1. FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO: alumnado matriculado en 3º e 4º e 5º e 6º de Educación Primaria.
  2. AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO: alumnado matriculado en 1º e 2º de Educación Primaria.
  3. AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR: alumnado matriculado en Educación Primaria.

FORMA DE PRESENTACIÓN:
Poderase realizar a solicitude de xeito electrónico (precísase a Chave 365 ou certificado dixital) accedendo á aplicación Fondolibros, e unha vez que se teñan cubertos todos os datos deberase gardar, obtendo así o número de solicitude, e posteriormente poderán optar polas seguintes formas de presentación:

• Presentación na Sede Electrónica da Xunta de Galicia. Con esta opción non terían que vir ao centro polo que é a máis recomendable .
  • Presentación no centro: Neste caso imprimirase a solicitude e o anexo II e presentarase no centro (debidamente asinados), xunto coa documentación (libro de familia, sentenza de divorcio e/ou certificado de minusvalía se é o caso. O horario de atención ao público será de 10:00h a 13:00h.
  •  Descarga do formulario (anexos I e II)

Se o desexa poderá acudir ao colexio, a recoller o formulario para cubrilo na casa e presentalo no centro.

ORDE do 7 de maio de 2024 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan as axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2024/25 (códigos de procedemento ED330B, ED330G e ED330H).

PUBLICACIÓN DE LISTAXES: DATAS

As listaxe  serán publicada nas seguintes datas:

• O 1 de xullo do 2024: Provisional
  • O 5 de xullo do 2024 se publicarán as listaxes definitivas.