LISTADOS DE VALES DE MATERIAL E LIBROS DE TEXTO 19/20

INFÓRMASE QUE NO APARTADO DESTA WEB CONVOCATORIAS E BECAS PUBLÍCASE O LISTADO DE ALUMNADO BENEFICIARIO DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL PARA O VINDEIRO CURSO 19/20.

COMUNÍCASE QUE A ENTREGA DE VALES PARA 1º E 2º REALIZARASE DO 9 AO 12 DE XULLO, DE 9:30 A 14:00 HORAS NA SECRETARÍA DO CENTRO.

A ENTREGA DE LIBROS E VALES PARA 3º, 4º, 5º E 6º EFECTUARASE NA PRIMEIRA SEMANA DE SETEMBRO.

NOTA INFORMATIVA LIBROS DE TEXTO 19-20

INFÓRMASE QUE NO APARTADO DE LIBROS DE TEXTO DA PÁXINA DESTA WEB "SECRETARÍA" RELACIÓNANSE TÓDOLOS LIBROS DOS NIVEIS PARA O PRÓXIMO CURSO.

MATRÍCULA NO CURSO 2019/20

INFÓRMASE QUE TÓDOLOS IMPRESOS PARA REALIZAR A MATRÍCULA NO CENTRO PARA O CURSO 19/20 ATÓPANSE NA PÁXINA "MATRÍCULA" DA SECCIÓN "SECRETARIA" DESTA WEB.

FIN DE CURSO 18/19

O Cep Altamira despide o curso 18/19 con viaxes, festas de aula e a xornada de xogos de auga como ven sendo costume. Pero este ano o alumnado foi sorprendido cunha experiencia inesperada: un grupo de 18 mestr@s representou en dous turnos a obra de teatro "A MERLA BRANCA", orixinal do dramaturgo Cándido Pazó, unha homenaxe á tolerancia e contra a discriminación. Mais dunha hora co público entregado ás emocións da escena e á sorpresa de ver aos seus mestr@s convertidos en actrices e actores. Altamira, unha vez máis,: escola de vivencias e emocións. Aí vai o vídeo.

INFORMACIÓN SOBRE O FONDO LIBROS

INFÓRMASE A TÓDOLOS INTERESADOS E INTERESADAS QUE NAS SECCIÓNS DESTA WEB DE SECRETARÍA : CONVOCATORIAS E BECAS , E IMPRESOS PODEN INFORMARSE DE TODO O REFERENTE AO FONDO LIBROS, Á CONVOCATORIA, OS IMPRESOS PARA DESCARGAR OU PARA SOLICITAR ONLINE.