A Biblioteca de Don Mexillón

SEMANA DO LIBRO

Ademais dos apadriñamentos lectores, o alumnado realizou múltiples actividades, entre outras:

- Marcadores como agradecemento para os padriños e madriñas.

- Contacontos con luz negra en español e inglés.

- Lectura e debuxo dun poema de Gloria Fuertes.

APADRIÑAMENTOS LECTORES

Con motivo da celebración da Semana do Libro, tiveron lugar os xa tradicionais apadriñamentos lectores entre o alumnado de distintos cursos. Nun primeiro momento, realizaron unha visita para coñecerse e saber os seus gustos e, á semana seguinte, léronlles os contos ao aire libre.

SEMANA DO LIBRO

Esta semana estamos a celebrar a semana do libro. Esta data foi escollida no ámbito literario para conmemorar o aniversario da morte de Cervantes e Shakespeare.

Esta é unha xornada moi importante para reinvindicar a importancia da lectura e a propiedade intelectual.

Destacamos as seguintes actividades:

DEBUXAMOS UN POEMA.

O/A mestre recita un poema e o alumnado debe plasmalo nun debuxo.

CONTAMOS UN CONTO CON LUZ NEGRA

A auxiliar de conversa contará un conto en inglés usando luz negra.

O profe Víctor contará un conto en español usando tamén luz negra.

APADRIÑAMOS AOS MÁIS PEQUES

O alumnado maior do cole apadriñará aos máis pequenos de infantil e primeiro ciclo.

O apadriñamento realizarase no parque das casiñas.

Os padriños regalarán unha mandarina aos seus apadriñados e estes regalarán un marcador.

A LECTURA É A MENTE O QUE O EXERCICIO É AO CORPO!

ANIMÁDEVOS A LER!!!

NOVAS LECTURAS

Á Biblioteca de Don Mexillón chegaron novos libros. Anímate a lelos!

RETOS NA BIBLIOTECA DE DON MEXILLÓN

Dende a biblioteca escolar propoñen un novo reto (como cada mes). Neste caso trata sobre mulleres olímpicas e o alumnado pode realizar esta actividade de xeito voluntario para conseguir un selo no seu carné de puntos.

RECOMENDACIÓNS LECTORAS DE NADAL

Dende a Biblioteca de Don Mexillón facémosvos chegar unhas recomendacións lectoras organizadas por ciclos. Aínda estades a tempo de incluír algún libro na vosa carta! Facede clic na imaxe.

APADRIÑAMENTOS LECTORES

Dende a Biblioteca de Don Mexillón estanse a levar a cabo os apadriñamentos lectores e soamente podemos dicir que están sendo un éxito total! Neste caso foi o alumnado de quinto curso o que acudiu ao cole norte para lerlle aos máis cativos.

NOVIDADES DA BIBLIOTECA

Presentámosvos as últimas novidades que podedes atopar na Biblioteca de Don Mexillón. Como podedes ver, este curso traballamos os xogos olímpicos.