Multimedia

Vídeo realizado con motivo da celebración do día contra a violenia de xénero 2020.

As merendas terroríficas que prepararon os nosos alumnos.

Neste Samaín tan atípico todos os nen@s do Vicedo foron quen de facernos disfrutar cos seus atuendos.

8M

Co motivo da celebración do 8M día da Muller deixámosvos este pequeno traballo que fixemos no noso cole.

Os alumnos e alumnas do nos Colexio cantan e bailan xuntos a cancion "Volver a casa por Nadal" para pechar o festival de Nadal do ano 2018.

Os alumnos de primeiro de educación primaria do CEIP O Vicedo amosan o seu talento con esta divertida canción.

Os nosos alumnos e alumnas mais pequenos, de Educación Infantil, tiritan de frío con esta alegre canción.

O venres, 26 de outubro tivemos o honra de colaborar na “IV Edición La Vuelta al Cole”. Unha carreira solidaria e non competitiva que ten como obxectivo xuntar fondos para financiar unha beca de investigación que axudará a seguir buscando unha cura da leucemia infantil.

Celebramos o día das letras galegas no CEIP O Vicedo cun pequeno festival de homenaxe á nosa lingua. Nesta ocasión os alumnos de infantil e primaria cantan xuntos "Xose Pequeniño", acompañados na guitarra polo noso profesor de música Enrique.

Celebramos o día das letras galegas no CEIP O Vicedo cun pequeno festival de homenaxe á nosa lingua. Nesta ocasión os alumnos de cuarto, quinto e sexto de primaria interpretan xuntos o Himno Galego.

Celebramos o día das letras galegas no CEIP O Vicedo cun pequeno festival de homenaxe á nosa lingua. Os alumnos de sexto de primaria que neste curso se despiden do noso colexio agasallannos coa interpretación do Vals das Velas.

Este video foi feito polos alumnos de cuarto e quinto de primaria con motivo da celebración das Letras Galegas 2018 en honor a Maria Victoria Moreno Márquez, e é unha narración do comic elaborado polos mismos alumnos para posibilitar a accesibilidade do mesmo.

Video presentacion dos disfraces do entroido 2017 no CEIP O Vicedo, o tema de este ano era "Un Entroido no Mar". Nel podemos ver unhos alegres buzos, despiadados piratas, felices sardiñas, peixes de todas as cores e moito mais.