ADAPTACIÓN DAS PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS NO 3º TRIMESTRE

Debido ás circunstancias excepcionais que estamos a vivir na actualidade, a falta de clases presenciais provocou que houbera que adaptar as programacións dos diferentes cursos no 3º trimestre. Premendo nos arquivos adxuntos que figuran a continuación poden ver as modificacións introducidas para este derradeiro tercio do curso así como os criterios que se van aplicar.

FONDO SOLIDARIO e AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL-curso 2020-21

Anexos para cubrir e imprimir:

ANEXO I

ANEXO II (se son máis de catro os membros computables da unidade familiar terán que cubrir e imprimir este anexo II por partida doble ou máis se fose necesario).

VER A NOTA INFORMATIVA NO DOCUMENTO ADXUNTO

TAREFAS PARA O ALUMNADO ANTE A SITUACIÓN DE ALARMA NACIONAL POLO COVID-19

No seguinte enlace pódese acceder ao blog que estará operativo mentres o alumnado teña que permanecer nos seus fogares ante a situación provocada polo COVID-19. Pregámoslles que entren no curso ou materia correspondente cada poucos días xa que se irán actualizando as tarefas a realizar polo alumnado.

FASE PROVINCIAL DE CAMPO A TRAVÉS PARA CENTROS ESCOLARES 2019

O mércores 12 de Febreiro disputouse en Portas o campionato provincial de campo a través para centros escolares. Despois de vencer en case que todos os cursos na fase comarcal disputada en Novembro, a este provincial acudían máis de 70 rapazas e rapaces do noso cole de segundo a sexto de Primaria. Os nosos atletas disfrutaron enormemente desta xornada deportiva ao marxe de obter uns magníficos resultados:

-A nivel individual:

• Martina Portela-Segundo de Primaria-2ª
  • Xyan Álvarez-Segundo de Primaria-3º
  • Martiño Domínguez-Terceiro de Primaria-1º
  • Mario Aguín-Terceiro de Primaria-3º
  • Sandra Lamelas-Quinto de Primaria-2ª
  • Marcos Aguiño-Quinto de Primaria-1º
  • Mar Cores-Sexto de Primaria-1ª
  • Noa Novas-Sexto de Primaria-3ª
  • David Benavides-Sexto de Primaria-1º

-Por equipos:

• Segundo de Primaria:4º
  • Terceiro de Primaria:1º-Campións provinciais
  • Cuarto de Primaria:3º
  • Quinto de Primaria:2º
  • Sexto de Primaria:2º

No ficheiro adxunto  pódense ver os resultados e premendo na imaxe a galería de fotos da proba.

FASE LOCAL DE CAMPO A TRAVÉS PARA CENTROS ESCOLARES 2019

Máis de 70 rapaces e rapazas de 2º a 6º de Primaria disfrutaron o Mércores 13 de Novembro dunha xornada de campo a través co resto de colexios da zona do Salnés no circuito da Azucareira, en Portas. Aquí tedes a reportaxe fotográfica desta competición na que o noso cole acadou uns resultados magníficos, conseguindo a victoria por equipos, ademais  de triunfos individuais, na metade de carreiras disputadas, co cal o noso centro estará ampliamente representado no campeonato provincial que se disputará a comezos de 2020. Ao marxe dos resultados, os nosos atletas , e é do que se trata, disfrutaron desta proba, véndose en moitos deles a cara de satisfacción ao cruzar a liña de meta tal como amosan as imaxes.

(premede na imaxe para ver a galería)