RESULTADO DAS VOTACIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR NO SECTOR DE PAIS/NAIS

Logo das votacións levadas a cabo para elexir aos representantes do sector de pais e nais no Consello Escolar, as candidaturas elexidas foron:

-Daniela Álvarez Arosa

-Mª de los Ángeles Taboada Álvarez

As candidaturas non elexidas quedan en reserva por se houbese algunha baixa ao longo dos dous próximos anos.

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2018-19

As xornadas lectivas abranguerán desde o día 12 de Setembro de 2018 ao 21 de Xuño de 2019, ambos inclusive.

Períodos de vacacións:

• Nadal: desde o día 22 de Decembro de 2018 ata o día 7 de Xaneiro de 2019, ambos inclusive.
  • Entroido: días 4,5 e 6 de Marzo de 2019.
  • Semana Santa:desde o 15 ata o 22 de Abril  de 2018, ambos inclusive.

Días non lectivos:

• Festas de ámbito estatal e/ou autonómico (12 de Outubro, 1 de Novembro, 6 e 8 de Decembro, 19 de Marzo e 17 de Maio).
  • Día do ensino: 7 de Decembro de 2018.
  • Días escollidos polo Centro: 2 de Novembro e 20 de Maio (este último pendente de aprobación)

DÍA NON LECTIVO

O vindeiro venres día 2 de Novembro foi elexido polo Centro e aprobado pola Consellería como día non lectivo, polo que non haberá clase.

FONDO SOLIDARIO 3º-4º-5º e 6º de PRIMARIA

Nos documentos adxuntos poden ver a listaxe definitiva de admitidos e excluídos no fondo solidario.

-En todos os cursos só terán que mercar o libro de actividades de Inglés.

-En 4º de primaria adxudícanse 4 libros como máximo xa que en lengua e lingua no vindeiro curso non se empregará o ibro de texto.

-Os libros de préstamo adxudicados entregaranse no colexio os días 4, 5 e 6 de Setembro en horario de 10:00 a 12:00 horas.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2018-19

No enlace adxunto poden acceder para consultar a lista de libros para o vindeiro curso 2018-19.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS E AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS- 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria

Informámoslles de que, unha vez aberto o periodo para resolver as enmendas ás solicitudes presentadas desde o pasado luns día 25 de Xuño, nas datas que figuran a continuación poderán coñecer a resolución do fondo solidario:

-Publicación de listas provisionais- Venres 6 de Xullo.

-Reclamacións ás listas provisionais- Luns 9 e Martes 10 de Xullo.

-Publicación das listaxes definitivas- Mércores 11 de Xullo.