CAMPEONATO DE CAMPO A TRAVÉS- FASE LOCAL NOVEMBRO 2017

Pincha na imaxe para ampliar a nova

SAMAÍN 2017

Aquí tedes unha reportaxe gráfica das nosas cabazas científicas. Grazas ás familias pola súa colaboración e o uso da imaxinación para facer estas maravillosas creacións relacionadas co proxecto do centro.

(preme na imaxe para ver a reportaxe completa)

BAILE POLO SAMAIN- 3º de Primaria

O alumnado de terceiro de primaria interpreta un terrorífico baile moi acorde coas conmemoracións destas datas. Aquí tedes este divertido vídeo dunha das súas actuacións ante os compañeiros do cole.

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2017-18

As xornadas lectivas abranguerán desde o día 11 de Setembro de 2017 ao 21 de Xuño de 2018, ambos inclusive.

Períodos de vacacións:

• Nadal: desde o día 22 de Decembro de 2017 ata o día 5 de Xaneiro de 2018, ambos inclusive.
  • Entroido:días 12, 13 e 14 de Febreiro de 2018.
  • Semana Santa:desde o 26 de Marzo  ata o 2 de Abril  de 2018, ambos inclusive.

Días non lectivos:

• Festas de ámbito estatal e autonómico (12 de Outubro, 1 de Novembro, 6 e 8 de Decembro, 17 de Maio).
  • Día do ensino:7 de Decembro de 2017.
  • Días escollidos polo Centro: 13 de Outubro e 30 de Abril.

DÍA NON LECTIVO

O vindeiro venres día 13 de Outubro foi aprobado polo Consello Escolar do centro como día non lectivo, polo que nesa xornada non haberá clase.

A Dirección

LISTAS DEFINITIVAS DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS- FONDO SOLIDARIO DE LIBROS 17-18

Nos listados adxuntos poden comprobar os admitidos e excluídos definitivos  do fondo solidario de libros para alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria.

Para a xestión de entrega tengan en conta o seguinte:

-Os libros en préstamo lle serán entregados ás familias os días 4, 5 e 6 de Setembro en horario de 10:00 a 12:00 horas

-Os que se beneficien do préstamo de 6 libros, tan só terán que encargar e mercar nas librerías o libro de actividades de Inglés ( ACTIVITY BOOK PK, editorial Oxford) do correspondente curso de Primaria.

-Aos que lles correspondan, segundo a listaxe, 3 libros, consulten na mesma os que se lles entrega co obxecto de encargar e mercar os 4 restantes.

O Grove, a 13 de Xullo de 2017