TEATRO NO COLEXIO

O grupo de teatro da Asociación "ABANCA", deleitounos cunha escenificación da obra "A festa no faiado", adaptación de María Victoria Moreno, a que se lle adica iste ano o día  das Letras Galegas.

UN PAI TITIRITEIRO

O día 2 de Marzo o pai de Álvaro de 3 años da clase dos amarelos, veu  facer unha representación de malabarismo para os compañeiros de nivel do seu fillo.

Grazas pola la actuación e a participación.

Teatro con Baobab

Clica na imaxe ou aquí para ver as fotos.

Teatro con Baobab

As unitarias de Coiros visitan o Vales

SOFÍA A VACA QUE AMABA A MÚSICA A RATIÑA PRESUMIDA SOFÍA A VACAA QUE AMABA A MÚSICA, NO LICEO

Clica na esquerda para ver imaxes da representación: "Sofía, a vaca que amaba a música". Na imaxe central " A ratiña presumida" representada polos alumnos/as de Coiros. Na imaxe da dereita representación no Liceo de "Sofía, a vaca  que amaba a música".

Compartindo o día coas unitarias no Vales

O venres 31, os alumnado de infantil e o das unitarias, realizamos unha visita guiada polas dependencias do edificio de primaria. Disfrutamos coas obras de teatro, compartimos merenda e tamén xogos.

Clica nas imaxes para descargar: Cardiño Caracol e a Ratiña Presumida

CARDIÑO CARACOL

A RATIÑA PRESUMIDA

publicado por macape