TRABALLOS DOS NEN@S 1º E 2º "EDUCACIÓN PARA A SAÚDE"

ESTES SON OS DEDOS DE....

JUAN (1º)

MAR (1º)

YURI (1º)

CAYETANA (1º)

CANDELA (2º)

CHARLAS 6º PRIMARIA

Os alumnos e alumnas de 6º de educación primaria asistimos a varias charlas das que aprendemos moitas cousas novas!

No primeiro trimestre tivemos tres charlas. A primeira charla foi impartida por Camilo (padriño dunha alumna de clase) sobre “alimentación e movemento”, a cal convidamos tamén a asistir as nosas familias.

Camilo explicounos por que e para que comemos, que debemos comer, como debe ser a distribución de macronutrientes e micronutrientes no prato, cantas veces debemos comer ao día e se debemos comer antes ou despois da actividade física entre outros aspectos. Todo isto explicouno comparando a nosa forma de vivir coa da Prehistoria. Fixemos algúns xogos para entender como vivían os cavernícolas!

Tamén tivemos unha charla do Departamento de Orientación do cole para conmemorar o “día da Discapacidade”. A través dalgúns contos e vídeos participamos para falar de conceptos moi importantes como o de diversidade e discapacidade co fin de concienciarnos, facernos pensar e desenvolver valores como a empatía, o respecto e a comprensión cara os/as demais.

A última charla que recibimos neste trimestre foi sobre “habilidades sociais” durante dous días na que melloramos as nosas habilidades para comunicarnos e relacionarnos cos demais a través de un montón de xogos e dinámicas moi divertidas.

Durante o segundo trimestre recibimos moitas charlas máis! Entre elas unha charla “afectivo-sexual durante tres días, impartida por educadoras sociais. Nestas sesións falamos abertamente sobre todos os aspectos relacionados co concepto de sexualidade, ampliando os nosos coñecementos sobre o tema e incidindo na importancia de respectar aos demais e de coñecer e estar a gusto co noso corpo.

No mes de xaneiro tamén recibimos unha charla de Sogama xa que o noso centro está incluído no programa “Recíclate con Sogama”. Durante esta charla afondamos nos nosos coñecementos sobre reciclaxe e sobre os elementos que podemos botar ou non en cada colector. Entre os alumnos/as de 5º e 6º elaboramos uns carteis con toda esta información para poder formar ao resto do cole e así poder separar os residuos do mellor xeito posible entre todos/as.

A asociación AS.PA.NE.MI (Asociación de pais de nenos con minusvalía) acude ao cole para explicar unha nova iniciativa que levamos a cabo: a recollida de tapóns para “Alba, la promesa”. Alba é unha xoven de Neda que padece una lesión cerebral dexenerativa que lle impide madurar o seu cerebro o que lle provoca unha importante atrofia dos órganos internos e de visión. O tratamento para paliar estes efectos ten un custo moi elevado, polo que precisa moitas toneladas de tapóns para conseguir os cartos. No noso cole tamén queremos ser solidarios e axudar a Alba!

Tivemos outra charla sobre a “actividade física no aire libre”, impartida por Rubén, corredor de montaña. Explicounos en que consiste este deporte, descoñecido por moitos de nós, e tamén adquirimos coñecementos sobre primeiros auxilios moi útiles.

A última charla que recibimos neste trimestre, enmarcada no Plan Director para a Convivencia e mellora da Seguridade nos Centros Educativos, foi impartida pola Garda Civil sobre os “riscos de Internet”. Explicáronnos como facer un bo uso de Internet e poder evitar situacións perigosas a partir de vídeos ou de situacións reais. Coñecemos a importancia de ter moito coidado coas cousas que se publican nas redes sociais e as distintas formas de poder ser enganados. Con todas estas aprendizaxes poderemos evitar situacións como o “cyberbulling”, o “sexting” ou o “grooming”.

NOVAS TAREFAS PARA 1º E 2º

TAREFAS 2ª SEMANA : 1º EP.

TAREFAS 2ª SEMANA : 2º EP.

GRAZAS POR COMPARTIR CON NÓS AS VOSAS MERENDAS PIRATAS!!

(1º e 3º)

(4º)

FEIRA DE NÚMEROS

Xa temos participantes na feira de números!!

GRAZAS POLA VOSA COLABORACIÓN!!

ANIMÁDEVOS!!

(1º EP)

(4ºEP)

(1º)

FEIRA DE NÚMEROS NÚMERO 15 (exemplo)

AGARDAMOS A VOSA PARTICIPACIÓN!

(1º)

FEIRA DE NÚMEROS: NÚMERO 21 (exemplo)

FEIRA DE NÚMEROS: NÚMERO 33

(1º)