ADMISIÓN E MATRÍCULA

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO

E MATRÍCULA 2020- 2021

Regulado por:

  • Decreto 254/2012 do 13 de decembro polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei Orgánica so 2/2006, do 3 de maio de educación. 
  • ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
  • Corrección de erros. ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
  • Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a O. do 13 de marzo de 2013. 

 

CALENDARIO DE ACTUACIÓNS:

·   Do 1 ao 17 de FEBREIRO: reserva de praza nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa. O noso centro de adscrición é o IES de Mugardos. 

·   Antes do 1 de MARZO: publicación das vacantes dispoñibles no centro.

  Do 1 ao 20 de MARZO: PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN (asinada polos titores que teñan a patria potestade) 

Poden cubrir o formulario de admisión na páxina https: //www.edu.xunta.es/admisionalumnado/a través do menú Solicitudes - Admisión - Crear solicitude de admisión.

Feito iso poden optar por:

Imprimir dito formulario e achegalo ao centro educativo que escollan para o seu fillo ou filla en primeiro lugar.

Se dispoñen de certificado dixital, presentalo en Sede Electrónica a través da aplicación.

Tamén poden cubrir o formulario ED550A proporcionado polo Centro escolar

·   Do 23 de MARZO ao 13 de ABRIL: presentación de documentación para a aplicación do baremo no caso de maior demanda que oferta de prazas.

·   Antes do 25 de ABRIL: publicación provisional do alumnado admitido. Prazo de 5 días para reclamacións e prazo de 5 días para a resolución das reclamacións.

·   Antes do 15 de MAIO: publicación das listaxes definitivas.

·   Do 20 ao 30 de XUÑO: formalización de matrícula.

 

NOTA INFORMATIVA:

   Cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar, a infracción desta norma determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle

   O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

   O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.