Teléfono: 886 15 11 11 Fax: 886 15 11 12

ENTREGA DE DIPLOMAS DO "TEI"

O venres 1 de decembro realizamos a entrega de diplomas e carnets aos alumnos/as do programa TEI. Ese acto contou coa presencia do alcalde e outros membros do concello.

Previamente os alumnos/as de 3º, 4º, 5º e 6º cantaron a canción contra a violencia de xénero "25 de Novembro" para o resto de alumnos/as do centro.

Tamén podes ver as fotos na nosa galería.

DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O día 24 de Novembro, os alumnos/as de 3º, 4º, 5º e 6º de primaria acudimos ao Centro Social do Mar de Bueu para celebrar o Día contra a Violencia de Xénero.

Máis fotos:

Álbum: CURSO 2017-18 -> Día contra a violencia de xénero

MAGOSTO 2017

Facer clic na imaxe para ver as fotos.

Álbum: CURSO 2017-18 -> Magosto

SAMAÍN 2017

CHEGOU O SAMAÍN

O pasado 31 de outubro celebramos no CEIP da Torre-Cela a festa do Samaín. Grazas a colaboración das familias e do profesorado houbo talleres de maquillaxe, de cociña, contacontos con Mª del Carmen Acuña, Luis Davila e Rubén Bastón. Tamén fixemos o tradicional "truco ou trato" e unha bruxa que metía moito medo elaborou unha apócemas máxicas e moi saborosas.

Podes ver as fotos na nosa galería.