Axudas libro e material 2016/2017

Foi publicada no DOG a orde que regula a participación no fondo solidario de libros de texto e as axudas para material escolar para o vindeiro curso 2016/2017.

A continuación facemos un breve resumo:

* Tipos de axuda:

- 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria: fondo solidario de libros de texto

-1º e 2º de primaria: axudas para adquirir libros de texto.

- Axuda material: para todos os alumnos de primaria

* Asignación de libros e contía das axudas:

- 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria: se hai libros suficientes, todos os solicitantes serán beneficiarios, de non haber fondos para todos o reparto farase por orde inversa á renda familiar per cápita.

* Independientemente dos libros que o centro dispoña, todos os solicitantes cunha renda familiar inferior a 5400€ terán dereito a 6 libros de texto.

* Do mesmo xeito, os que teñan una renda familiar entre 5400€ e 9000€ terán dereito a 4 libros de texto.

-1º e 2º de Primaria: as axudas serán as seguintes:

* Renda per cápita inferior a 5400€: 170€ de axuda

* Renda per cápita entre 5400€ e 9000€: 90€ de axuda

- Material escolar: axudas de 50€ para todo o alumnado de primaria cunha renda per cápita inferior a 5400€.

* Documentación necesaria:

o :Anexo I pode recollerse no colexio ou ben cubrilo ou descárgalo do enlace

o Libro de familia: teñen que aparecer todos os membros da unidade familiar. De non ter o libro de familia será necesario o certificado ou volante convivencia, a sentenza de divorcio ou separación ou o informe dos servizos sociais ou órgano equivalente do concello onde resida a familia.

o Grao de discapacidade e violencia de xénero: documentación necesaria para acreditar alguna destas circunstancias.

o DNI e renda familiar: soamente no caso de non autorizar a consulta telemática

* Presentación de solicitudes:

o Está aberto xa o prazo até o 23 de xuño

Para todas as axudas presentarase una única solicitude, e no caso de ser varios irmáns beneficiarios servirá con presentar un so impreso para todos eles.

AdxuntoTamaño
axudas_2016_17.docx150.81 KB