NOVOS NÚMEROS DE TELÉFONO

OS NOVOS NÚMEROS DE TELÉFONO DO COLEXIO SON:

886151190 - 886151191 - 886151192

XESTIÓN DOCUMENTAL NA NUBE

Esta novidade permitirá realizar xestións cotiás en rede e tamén consultar moitos documentos do colexio. Acceder premendo a continuación:

XESTIÓN DOCUMENTAL CEIP SAN TOMÉ

Benvida ao Ceip San Tomé

Este é o espazo web do Ceip San Tomé. Para facilitar a navegación as novas van desaparecendo da páxina principal para agruparse nos diferentes apartados existentes a ambas marxes. No apartado "blogues do centro" podes seguir a actualidade do colexio

ADMISIÓN ALUMNADO 2017/2018 (LISTAXES PROVISIONAIS)

Unha vez rematado o prazo ordinario para solicitar admisión no noso centro procederemos á publicación das listaxes provisionais de admitidos.

Como non se cubriu a totalidade da oferta todos os solicitantes figurarán na listaxe de admitidos (agás os dous que presentaron a renuncia voluntaria).

A finais desta semana publicaremos nesta páxina e no taboleiro do colexio ditas listaxes.

ADMISIÓN ALUMNADO 2017/2018

A continuación publicamos todos os documentos de interese relacionados co proceso de admisión para o vindeiro curso 2017/2018, e que ten de prazo do 1 ao 20 de marzo de 2017.