NOVOS NÚMEROS DE TELÉFONO

OS NOVOS NÚMEROS DE TELÉFONO DO COLEXIO SON:

886151190 - 886151191 - 886151192

XESTIÓN DOCUMENTAL NA NUBE

Esta novidade permitirá realizar xestións cotiás en rede e tamén consultar moitos documentos do colexio. Acceder premendo a continuación:

XESTIÓN DOCUMENTAL CEIP SAN TOMÉ

Benvida ao Ceip San Tomé

Este é o espazo web do Ceip San Tomé. Para facilitar a navegación as novas van desaparecendo da páxina principal para agruparse nos diferentes apartados existentes a ambas marxes. No apartado "blogues do centro" podes seguir a actualidade do colexio

AXUDAS PARA MATERIAL, AXUDAS PARA LIBROS E FONDO SOLIDARIO (2017-2018)

Saiu a orde que regula as axudas para material, para libros de texto e para o fondo solidario de cara ao vindeiro curso.

A continuación poñemos un pequeno resumo:

- As axudas para material están convocadas para todo o alumnado de primaira, as axudas para libros son para os alumos de 1º e 2º de primaria e o fondo solidario para o alumnado de 3º a 6º de primaria. As tres se tramitan cunha solicitude única.

- O prazo de presentación de solicitudes remata o 23 de xuño.

- Os impresos pódense coller na secretaría do centro ou ben pódese descargar premendo no seguinte enlace: IMPRESO AXUDAS

- No caso de ser varios os irmáns que opten a estas axudas é suficiente con cubrir un único impreso por familia.

ADMISIÓN ALUMNADO 2017/2018 (LISTAXES DEFINITIVAS)

A continuación publicamos os arquivos adxuntos coas listaxes definitivas dos alumnos admitidos neste centro de cara ao curso 2017/2018.

Todos os solicitantes obtiveron praza.