SEMANA LGTBIQA

Do día 19 ao 21 de xuño celebramos a semana LGTBIQA+ facendo un Flash Mob onde participamos tod@s,  ademáis creamos a
nosa propia xeadería LTBIQA+

"A diversidade LGTBIQA+ é como unha gran xeadería con moitos sabores diferentes de xeado. Cada persoa, coa súa identidade e maneira de amar única, é como un sabor especial. Algúns son como a vainilla ou o chocolate, que todos coñecen, e outros son como o xeado de chicle ou de arco da vella, que son sorprendentes e únicos. Cada sabor achega algo delicioso e diferente, e xuntos fan que a xeadería sexa un lugar incrible e cheo de cores. Igual que podemos mesturar sabores para crear algo novo e delicioso, a diversidade LGTBIQA+ ensínanos que cando aceptamos e celebramos as diferenzas, o noso mundo vólvese máis bonito e divertido."

OBRADOIRO IGUALARTE

Igualarte de Iria Güenaga Gómez

XOGOS DE PALMAS, XOGAMOS XUNTOS?

Quedamos para xogar?. A pasada semana 28 de Maio, quedamos para xogar cos nosos compañeiros do Proxecto eTwining “Clapping games”. Xa descubriramos que entre os nosos países coincidimos nalgúns xogos , pero esta vez puxémolos en práctica. Temos xogos coa mesma letra e movomentos diferentes coma “Picachu” , xogos cos movementos iguais e diferente letra coma “Toma- tomate”, xogos iguais en letra e movementos coma “Choco, choco, la, la” . Unha experiencia que tardaremos en esquecer!!!

AMERICAN BRUNCH

PARTICIPA TODO O ALUMNADO!!!

American de Silvia

IV TORNEO XADREZ INTERCENTROS DE REDONDELA

Torneo celebrado na Alameda Castelao de Redondela promovido polo IES Pedro Floriani e en colaboración co Concello de Redondela. Participaron máis de 250 xogadores entre colexios e institutos

OBRADOIRO IGUALARTE

O 9 de maio tivemos a sorte de contar con @igualarte para impartir uns obradoiros... un contacontos para os máis pequenos, escola circense e globoflexia para os máis grandes... Pasámolo xenial, pero o mellor foi compartir esta experiencia con persoas con diversidade funcional que nos guiaron nos obradoiros e fixeronnos ver que todas e todos somos capaces! Moi orgullosos de colaborar coa iniciativa de @afundacion_org que pon o valor nas capacidades que todas as persoas podemos ofrecer, e colaborar na capacitación, máis que indispensable das persoas con neurodiversidade... Repetiremos seguro!