LISTAXE PROVISIONAL ALUMNADO ADMITIDO, CURSO 2022/2023

Empresa     Publicada a listaxe provisional de alumnado admitido para o curso 2022-2023.

No caso do alumnado de 4° de EI (3anos) comunicamos que xa avisamos ás familias dos alumnos que non foron admitidos. O resto do alumnado ten asignada praza no noso Centro.

A listaxe definitiva publicarase antes do 15 de maio.

Lembren que a formalización de matrícula se realiza entre o 20 e o 30 de xuño. Durante ese mes publicaremos a información relativa ao proceso (impresos e documentación).

CALENDARIO PROCESO DE ADMISIÓN

Actualización do sitio web do centro

Estamos traballando na web, disculpen as molestias

PROXECTO #SUMATEAPETANCA

Hoxe, 25/04/2022 participamos nun evento de eTwinning xunto con outros 10 centros públicos (IES, Escolas Oficiais, CEIP...). Demos a coñecer o noso Proxecto ao resto de participantes basándonos na estrutura do Twinsapce.

TORNEO METROPOLITANO DE BÁDMINTON

O día 2 de Abril, Candela, Miriam, Leire, Tere, Xairo, Breixo, Alex, Jaime, Aitana, Xiana, Manuel, Manuel e Izan participaron na 4ª Xornada do Torneo Metropolitano. Pasaron unha tarde entre amigos disfrutando do bádminton. Dámoslle a noraboa a Matero polo terceiro posto que conseguíu na categoría de Benxamíns masculino.

UNHA FELIZ VIAXE POLA VIDA

2 de Abril, Día Mundial de Concienciación sobre o Autismo 2022
Hoxe desexamos 'Unha feliz viaxe pola vida», con este 'Nun mar azul' que se inclúe no disco de Maria Fumaça 'As que mais molan'
No colexio o visibilizamos con este  mural

CONTACONTOS SABELA GAGO

O xoves 31 de Marzo contamos no colexio todos os cursos coa contacontos SABELA GAGO
Todo o alumnado participou deste conto interactivo

BÁDMINTON 28/29 MARZO

Un curso máis participamos nas xornadas de promoción de bádminton organizadas pola FESBA.
Participaron os alumnos/as de 3º,4º,5º e 6º.
Aprendemos e practicamos saques, golpes, estratexias...

EXPOSICIÓN " CREANDO ANIMAIS..."

Deixamos aqui as obras de arte feitas con material de reciclaxe que creou o noso alumnado coa axuda das súas familias

IMAXINA, CREA E... CONSTRÚE de CEIP PORTO-CABEIRO