Información sobre o proceso de admisión. Curso 2024-2025

Informamos a todas as familias interesadas en matricular os seus fillos/as no CEIP Piñeiros do Concello de Narón que o proceso de admisión comeza o 1 de marzo e remata o 20 de marzo de 2024.

Toda a información así como o formulario que tedes que cubrir figuran nos seguintes enlaces:

- Para descargar o formulario de solicitude de praza, tedes que premer "aquí".

- Para descargar as instrucións, tedes que premer "aquí".

- Para coñecer datos do centro e outra información relacionada co proceso de admisión, tedes que premer "aquí".

- Para coñecer o calendario establecido no proceso de amisión e de matrícula do alumnado para o curso 2024-2025, premede "aquí".

Se vos interesa consultar a lexislación referida a todo o proceso de admisión, podedes realizar esa consulta dende os seguintes enlaces:

- Para consultar o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro que regula a admisión de alumnado en centros docentes, preme "aquí".

- Para consultar a Orde do 21 de outubro de 2022 que desenvolve o anterior Decreto, preme "aquí".

- Se queres consultar as Instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre o desenvolvemento do proceso de admisión de alumnado para o curso 2024-2025, podes premer "aquí".