Merendas saudables- Alumnado de Educación Primaria

Para potenciar o consumo de produtos alimenticios sans e fomentar entre os nenos e nenas uns hábitos alimentarios axeitados, no CEIP Piñeiros está establecido o Plan de merendas saúdables para os alumnos/as de Educación Primaria.

Para traballar este obxectivo establecemos un menú de merendas nos recreos e que será distinto para cada día da semana. Para poder levalo a cabo rogamos a vosa colaboración e, se é posible, o correcto cumprimento do menú que é o seguinte:

LUNSO luns será o día dos cereais. Só estará permitido comer galletas (sen chocolate), cereais ou palitos.

MARTESO martes será o día do consumo de produtos lácteos. Ese día os nenos/as deberán traer queixo, iogures ou batidos.

MÉRCORES: O mércores  será o día da froita. Os alumnos/as deberán traer calquera peza de froita.

XOVES: O xoves é o día do bocadillo. Os nenos/as deberán traer un bocadillo de queixo, de xamón cocido, york, serrano, de peituga de polo ou de pavo.

VENRES: O venres será día libre. Os alumnos poderán consumir no recreo calquera dos produtos arriba mencionados neste menú.

Todos os nenos deberán traer unha botella de auga co seu nome.

Pedimos a vosa colaboración para desenvolver este plan de merendas saúdables.