AXUDAS ÁS FAMILIAS DE ALUMNADO BENEFICIARIO DE BOLSAS DE COMEDOR ESCOLAR

No DOG (Diario Oficial de Galicia) do 30 de marzo sae publicada a  ORDE do 27 de marzo de 2020 pola que se establecen as bases reguladoras das axudas de carácter directo ás familias do alumnado beneficiario de bolsas de comedor escolar nos centros públicos non universitarios xestionados por esta consellería durante a situación de suspensión do servizo de comedor como consecuencia do COVID-19, co levantamento dos prazos de suspensión do procedemento (código de procedemento ED601B).

Poderán solicitar estas axudas as familias con un ou máis fillas/os escolarizados en centros públicos xestionados pola consellería que teñan a condición de comensais gratuítos ou pagadores dun euro nas relacións de comensais correspondentes ao 31 de xaneiro de 2020.

As solicitudes presentaranse obrigatoriamente por medios electrónicos a través do formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia https://sede.xunta.gal

As familias que acrediten dificultades para formalizar a solicitude por medios electrónicos poderán solicitar que o equipo directivo do centro educativo en que se escolarizan as/os súas/seus fillas/os colaboren na formalización da solicitude. Para estes efectos, a partir do martes 31 de marzo poderán contactar co CEIP Os Muíños telefónicamente (881 880 787) de 10.00 a 13.00 h ou enviarnos un correo electrónico a ceip.osmuinhos@edu.xunta.gal. En calquera dos casos, pediránselle unha serie de datos para comprobar a súa identidade.

O prazo de presentación destas solicitudes remata o 6 de abril.