NOVOS ALUMNOS DE E.I.

COMUNÍCASE ÁS FAMILIAS DE ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN DE 4º DE E. INFANTIL, QUE TERÁN UNHA REUNIÓN O DÍA 6 DE SETEMBRO EN HORARIO DE MAÑÁ (CONCRETARASE A HORA EN SETEMBRO CO EQUIPO DE EDUCACIÓN INFANTIL). PUBLICARASE A HORA NESTA WEB OS DÍAS PREVIOS Á REUNIÓN.

fondo libros

LISTAXE DEFINITIVA ADMITIDOS E EXLCUÍDOS DO PROGRAMA FONDO LIBROS

LISTAXE DO ALUMNADO CON DEREITO A VALES FONDO LIBROS (1º E 2º DE E. Primaria), e VALES MATERIAL

NOTA ACLARATORIA

TRANSPORTE ESCOLAR

RUTAS E PARADAS CURSO 2019/2020

listaxes provisionais fondo libros

LISTAS PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS EN FONDO LIBROS

LEMBREN QUE DISPOÑEN DE DOUS DÍAS (MARTES 9 E MÉRCORES 10 EN HORARIO DAS 10:00H ATA AS 14:00H), PARA FACER AS RECLAMACIÓNS QUE CONSIDEREN OPORTUNAS.

AVISOS ÁS FAMILIAS

FONDO LIBROS / LISTADO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2019-2020 / TRANSPORTE ESCOLAR

horario secretaría xuño

AVISO ÁS FAMILIAS

HORARIO DE SECRETARÍA

ÚLTIMA SEMANA DE XUÑO

xornadas de acollida

AVISO ÁS FAMILIAS

Comunícase ás familias que a reunión de acollida para alumnado de 4º de Educ. Infantil (3 anos), que comezarán en setembro, realizarase o luns 17 co seguinte horario:

- Luns 17, Reunión familias 3 anos : ás 15:30h.

RESOLUCIÓN DA COMISIÓN DE ESCOLARIZACIÓN

INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS

REUNIÓN DA COMISIÓN DE ESCOLARIZACIÓN

DE OLEIROS REUNIDA O 6 DE XUÑO DE 2019