Aviso á Comunidade Educativa. Publicación do protocolo covid para o vindeiro curso 2020)201

PROTOCOLO DE ADAPTACIÓN AO CONTEXTO DA COVID 19 NOS CENTROS DE ENSINO NON UNIVERSITARIO DE GALICIA  PARA O CURSO 2020-2021 VERSION 22-07-2020

AVISO ÁS FAMILIAS

AVISOS ÁS FAMILIAS

Dirixímonos a vds. para informarlles de:

1º - A espera da aprobación do protocolo por mor do COVID para o vindeiro curso 2020/21 (mañá reúnense a Mesa Sectorial de Educación para este tema), tan pronto sexa definitivo subirarse a información a páx. web do centro.

AVISO ÁS FAMILIAS. FONDO LIBROS E MATERIAL. LISTAS DEFINITIVAS. ENTREGA DE VALES

AVISO ÁS FAMILIAS. FONDO LIBROS E MATERIAL

LISTAS DEFINITIVAS. ENTREGA DE VALES

AVISO ÁS FAMILIAS

Dirixímonos a vds. para lembrarlles que:

1. O alumando que xa está estudando no centro e continúa os seus estudos no mesmo centro, NON TEN QUE FACER MATRÍCULA, xa é automática.

INFORMACIÓN A NOVAS FAMILIAS: BENVIDA Á ESCOLA

AVISO ÁS FAMILIAS. FONDO LIBROS E MATERIAL. LISTAS PROVISIONAIS

AVISO ÁS FAMILIAS. LISTAS PROVISIONAIS FONDO LIBROS E MATERIAL.

San Pedro de Nós, a 2 de xullo de 2020

COMUNICACIÓN ÁS FAMILIAS - LISTAXE DE ESCOLARIZACIÓN SUBSIDIARIA

COMUNICACIÓN ÁS FAMILIAS

Informámoslles que poden consultar a LISTAXE DE ESCOLARIZACIÓN SUBSIDIARIA no taboleiro de anuncios deste centro, ou de calquera centro público do Concello de Oleiros.

TRANSPORTE ESCOLAR. INSTRUCIÓN 1/2020 PARA O CURSO 2020/21

TRANSPORTE ESCOLAR.

INSTRUCIÓN 1/2020 PARA O CURSO 2020/21

AVISO ÁS FAMILIAS. FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA PARA O VINDEIRO CURSO 2020/21

AVISO ÁS FAMILIAS:  FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA PARA O VINDEIRO CURSO 2020/21

Comunícase ás familias que obtiveron praza no proceso de solicitude de admisión, deberán formalizar a matrícula entre o 1 e o 10 de xullo de 2020.

Para iso deberán:

AVISO ÁS FAMILIAS. FONDO LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

AVISO ÁS FAMILAS

Dirixímonos a vds. para informarlles que debido a que a aplicación da matrícula non permite  resolver  as axudas  de Fondo Libros e Material escolar  ata mínimo o 1 de xullo de 2020, seguirase o seguinte calendario do procedemento: