TRANSPORTE ESCOLAR

AVISO ÁS FAMLIAS - TRANSPORTE ESCOLAR

COMÚNICASE A TODAS AS FAMILIAS USUARIAS LEXÍTIMAS QUE MAÑA DÍA 11/9/19 TERÁN USO DO TRANSPORTE ESCOLAR NAS RUTAS QUE XA EXISTÍAN NO ANO PASADO, AS MESMAS.

AO LONGO DO MES DE SETEMBRO SE FARÁN CAMBIOS QUE SERÁN DEBIDAMENTE COMUNICADOS ÁS PARTES INTERESADAS.

GRAZAS POLA SÚA PACIENCIA.

corrección erros

AVISO ÁS FAMILIAS - CORRECIÓN DE ERROS

Na listaxe de libros de texto colgada na páx. web hai un erro no ISBN do seguinte libro:

1º de Educación Primaria: CLASS BOOK GREAT EXPLORER 1

reunión familias 3 anos

AVISO ÁS FAMILIAS DE NENOS E NENAS DE 3 ANOS - NOVA ESCOLARIZACIÓN

COMUNÍCASE ÁS FAMILIAS DE NENOS E NENAS DE 3 ANOS QUE SE INCORPOREN ESTE CURSO ESCOLAR, QUE O VINDEIRO VENRES, 6 DE SETEMBRO ÁS 10:00H, REALIZARASE UNHA REUNIÓN COAS TITORAS E ORIENTADOR DO CENTRO, PARA TRATAR DIFERENTES ASPECTOS: PERÍODO DE ADAPTACIÓN, ORGANIZACIÓN DO CURSO, ETC...

NOVOS ALUMNOS DE E.I.

COMUNÍCASE ÁS FAMILIAS DE ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN DE 4º DE E. INFANTIL, QUE TERÁN UNHA REUNIÓN O DÍA 6 DE SETEMBRO EN HORARIO DE MAÑÁ (CONCRETARASE A HORA EN SETEMBRO CO EQUIPO DE EDUCACIÓN INFANTIL). PUBLICARASE A HORA NESTA WEB OS DÍAS PREVIOS Á REUNIÓN.

fondo libros

LISTAXE DEFINITIVA ADMITIDOS E EXLCUÍDOS DO PROGRAMA FONDO LIBROS

LISTAXE DO ALUMNADO CON DEREITO A VALES FONDO LIBROS (1º E 2º DE E. Primaria), e VALES MATERIAL

NOTA ACLARATORIA

TRANSPORTE ESCOLAR

RUTAS E PARADAS CURSO 2019/2020

listaxes provisionais fondo libros

LISTAS PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS EN FONDO LIBROS

LEMBREN QUE DISPOÑEN DE DOUS DÍAS (MARTES 9 E MÉRCORES 10 EN HORARIO DAS 10:00H ATA AS 14:00H), PARA FACER AS RECLAMACIÓNS QUE CONSIDEREN OPORTUNAS.

AVISOS ÁS FAMILIAS

FONDO LIBROS / LISTADO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2019-2020 / TRANSPORTE ESCOLAR

horario secretaría xuño

AVISO ÁS FAMILIAS

HORARIO DE SECRETARÍA

ÚLTIMA SEMANA DE XUÑO

xornadas de acollida

AVISO ÁS FAMILIAS

Comunícase ás familias que a reunión de acollida para alumnado de 4º de Educ. Infantil (3 anos), que comezarán en setembro, realizarase o luns 17 co seguinte horario:

- Luns 17, Reunión familias 3 anos : ás 15:30h.