blogue deadmin

Menú do mes de maio do curso 2020/2021

SOLICITUDE DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2020-2021.

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2020/2021.

De acordo cos prazos establecidos na disposición adicional primeira da Orde de 12 de marzo de 2013, que regula o procedemento de admisión, o próximo 1 de MARZO inícianse  o proceso de admisión de alumnado, regulada nas seguintes ordes:

•  DECRETO 254/2012,  do 13 de decembro,  polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes  sostidos  con fondos  públicos  que  imparten  as  ensinanzas  de  segundo  ciclo  de  educación infantil,  de  educación  primaria, de  educación  secundaria  obrigatoria  e  de  bacharelato  reguladas  na  Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
  •  ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
  • ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

O prazo de presentación de solicitudes de admisión será do

1 ao 20 de Marzo de 2020 na secretaría do centro no seguinte horario:

-LUNS, MARTES, MÉRCORES, XOVES, VENRES de 10.00h a 10:50h.

- Xoves: 15:30 a 17:15 h.

As prazas vacantes para este curso 2020/2021 son as seguintes:

ETAPA

NIVEL

PRAZAS VACANTES

2º CICLO

INFANTIL

MIXTO

INFANTIL

3 ANOS

4 ANOS

5 ANOS

EDUCACIÓN

Este ano pódese crear a instancia de xeito telemático ou manual.

No seguinte enlace teñen o manual para crear a solicitude de admisións de xeito telemático.https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/Axuda.action

Para crear a solicitude terán que acceder a seguinte dirección: https://www.edu.xunta.es/axudaplicacion/files/admisionalumnado/manual_familias_admision.v.04.pdf

Tamén se pode crear a solicitude en papel entregándoa no centro educativo:

Nos documentos adxuntos, poden descargar o modelo normalizado de solicitude de admisión, tanto en galego (ED550B-G) como en castelán (ED550B-C), que deberán presentar as familias no centro educativo entre os día 1 e 20 de marzo, ambos inclusives.

Menú do mes de marzo do curso 2019/2020

Poden consultar e/ou descargar o menú do comedor escolar do mes de febreiro.