Rúa Canónigo Valiño, s/n,

ERASMUS

Website: http://etwinning.es/wp-content/uploads/2019/06/sinergias_etw.png

Each Child is Invaluable 2021

Dende o CEIP Plurilingüe Número 1 aspírase a crear sinerxías con toda a comunidade educativa co obxectivo de enriquecer o proceso educativo do alumnado e promover boas prácticas, polo que no presente curso académico estamos a participar nun proxecto E – twinning.

Baixo o título “Each child is invaluable” xunto con profesorado de Turquía, Azerbayán e Polonia. Neste proxecto compártense tarefas e boas prácticas para a atención á diversidade e o traballo globalizado e integrado das distintas áreas de aprendizaxe.

Número 1 School aims to create synergies with all the educative community looking for enriching our pupils’ educative process and promoting good practice. Thus, this academic year we are participating in an E-twinning project named “Each child is invaluable”.

Each child is invaluable is developed with teachers from Turkey, Azerbajan and Poland. In this project we share tasks and good experiences to attend the diversity of the classroom and develop the syllabus following a global and cross curricular approach.